Marijan M. (43)

srijeda, 29.12.2004.

Nissan Primera 2.2 dCi

Na novogodišnju probu došla mi Primera.
Sličan smo auto prije dvije godine u Večernjaku imali na maraton testu, ostao je u najboljem sjećanju - nepokvarljiva mehanika, struja i elektronika, prostranost baš za familiju, ne baš prelijep, ali privlačno ekstravagantni dizajn stalno mami poglede...
Najneobičnija je unutrašnjost, s instrumentnom pločom na sredini, komandnom konzolom s malim joystickom i kolor ekranom na kojem se prikazuje snimka s kamere odostraga.
Jedini minusić bio je malo preslabi benzinski motor (116 KS), pa ga je trebalo stiskat na veći broj okretaja, zbog čega je i potrošnja bila prevelika. To ovaj puta ne bi trebao biti problem, jer po haubom je turbodizelski agregat 2.2 dCi.
Evo nešt' podataka:
Motor: 2.2 dCi 4 cilindra/16 ventila, snaga 102 kW (138 KS) pri 4000 okretaja, okretni moment 280 Nm pri 2000 okretaja.
Mjenjač: ručni 6-brzinski.
Brzina: maksimum 203 km/h, do stotke 9,8 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda i straga, ABS, EBD, NissanBrakeAssist
Prtljažnik: 460 litara.
Mjere: duž. 4567 mm, šir. 1760 mm, vis. 1482 mm, međuos.razmak 2680 mm, masa oko 1500 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 6,1 litara, na testu 9,2 litara, spremnik 62 litara.
Osnovna oprema (Visia): 6 zračnih jastuka i zavjesa, ABS, EBD, Isofix, automatska klima, radio s CD-om sa 6 zvučnika, putno računalo, LCD color monitor, naslon za ruke, prednja sjedala podesiva poo visini s lumbalnom potporom, stakla i retrovizori na struju, središnje zaključavanje s daljinskim
Financije: najjeftiniji 2.2 dCi - oprema Acenta 210.400 kuna

- 21:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 28.12.2004.

Šok terapija

Svojedobno je MUP u sklopu provedbe Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa na jumbo plakatima uz ceste imao sliku jednog raspolovljenog BMW-a, kojeg je vozač s oko 160 km/h zakucao u betonsko podnožje nadvožnjaka u Buzinu.
Sjećam se kako su me trnci prolazili svaki put kad sam gledao taj plakat i uvijek sam barem malo spustio nogu s gasa. Tog plakata već dugo nema, nije bilo ni sličnih, ali zato sam se u proteklih šest i pol godina u crnoj kronici nagledao i naslikao bezbroj takvih prizora. Svaka nova nesreća natjerala me da ponovo preispitam svoje vozačko iskustvo i znanje, da se prisjetim svih svojih grešaka, malih izlijetanja i sudarčića i zahvalim Bogu što nisam završio na stranicama crne kronike.
Smatram da bi upravo ovakva šok-terapija s fotografijama stravičnih prometnih nesreća trebala bi biti sastavni dio programa koji žele smanjiti broj poginulih na našim cestama - počevši od jumbo plakata, preko novinskih i televizijskih oglasa, pa sve do iskorištavanja takvih slika već u autoškolama. Kad bi klinac koji s 18 godina dobije vozačku dozvolu stalno imao u glavi takve slike, možda se ne bi usudio s tatinim autićem od dvjesto-tristo konja voziti 150 kroz naselje. Spriječi li se samo jedna pogibija na ovaj način, moći će se reći da je šok-terapija uspješna.
Tome u prilog objavljujem jednu malu izložbicu slika desetak redizajniranih automobila, kakve nemate priliku vidjeti na autosajmovima. Iskoristio sam slike iz inozemstva (fala kume na fotkama), iako imam i još boljih (ili još gorih) domaćih uradaka, ali ne bih želio slučajno nekog podsjetiti na pogibiju neke bliske osobe.

- 09:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
Audi TT - gazda se dobro potrudio da mu popravi aerodinamiku, jedini je problem kaj se on pritom smanjio za metar

- 09:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
Ferrari - vlasnik nije bio zadovoljan s motorom pa ga je odlučio izvaditi, a to je najlakše ak' se s dvjesto na sat zabiješ u zid

- 09:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
ford escort

- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
honda CRX

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
jeep grand cherokee više nije grand, malo se skratio

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
mercedes CLK - vozač je OK, žena isto, ali ne znaju gdje im je nestalo troje djece

- 09:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
nissan skyline - izgleda da je vozač išao pročitat kaj piše na betonskom stupu uz cestu, bila je to osmrtnica onog koji je prije njega pogodio isti taj stup

- 09:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

...

...
mercedes SLK - zbilja je izdržljiva ova zvijezda

- 09:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
opel astra - ups, sorry, astra kabrio

- 09:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...
ne mogu prepoznat o kojem se autu radi, ali felga je mučo dobra. kaj radi striček na slici - fotografira nečiji prst, drugi komad ruke je malo dalje, a ostatak tijela sto metri niže

- 09:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.12.2004.

Apstinencija

Evo, okončao sam petodnevnu apstinenciju od bloga. Dokazao sam si da nisam ovisan, da je blogiranje samo puka zabava, a ne nužnost i obaveza.
Dok sam apstinirao od bloga, nisam bogme apstinirao od svinjetine, francuske salate, pive i kolača raznih (bakljave su mi the best).
Zahvaljujem na božićnim čestitkama svima onima kojima nisam stigo odgovorit na e-mailove, SMS-ove ili ih nazvati. Sretan Božić njima, a i svima ostalima.

- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 21.12.2004.

Ružni auti

Gledam ovu 'svoju' Thaliu i njezinu katastrofalno ružnu guzičetinu i dobijem inspiraciju za serijal o ružnim autima.
Međutoa, malo sam prosurfo i vidio da bi se serijal mog'o pretvorit u enciklopediju užasa automobilskog dizajna.
Odlučio sam zbog toga za početak objavit samo sedam upečatljivih modela - par friških i par onih koji nas podsjećaju na neka druga vremena.

- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

...

Toyota Yaris Verso - dok Thalia ima samo ružnu guzicu, ovaj mali Japanac cijeli je u k..., pretpostavljam da je dizajner napravio harakiri, ako nije trebao bi.

- 19:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

Smart dvosjed - bolje bi mu pasal naziv Stupid. Za talijanske policajce i ne treba ništ' bolje.

- 19:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

...

Dacia - made in Rumunjska

- 19:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

Trabant - DDR lives forever

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

Lada - ružno ali nepoderivo džubre od auta

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

Yugo(nostalgija) - prava estetika ružnoće, nisu ni Ameri bogzna kakvi dizajneri, ali ić' prodavat 'pljugića' u Ameriku, to je zaista ideja stoljeća

- 19:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.12.2004.

Renault Thalia

Nakon dugo vremena dobijo sam nešto na testiranje - Renault Thaliu s izvrsnim 1.4-litrenim benzinskim motorom. Pravi 'rvacki auto - malo para, dosta prostora, ogroman gepek, najosnovnija siromašna oprema, izgled i završna obrada sporedna stvar. Zaista dobra kupnja za skromne i za one koji se mogu pomiriti da će voziti auto s nevjerojatno ružnim stražnjim krajem.

Evo nešt' tehničkih podataka:
Motor: 1.4 benzinac 4 cilindra/16 ventila, snaga 72 kW (98 KS) pri 6000 okretaja, okretni moment 127 Nm pri 3750 okretaja.
Mjenjač: ručni 5-brzinski.
Brzina: maksimum 186 km/h, do stotke 11,2 sekundi.
Prtljažnik: 510 litara, nosivost 430 kg.
Mjere: duž. 415 cm, šir. 164 cm, vis. 143 cm.
Gorivo: deklarirana potrošnja 7 litara, na testu oko 9 litara, spremnik 50 litara.
Osnovna oprema: 2 zračna jastuka, središnje zaključavanje, prednja stakla na struju...
Financije: najjeftiniji 1.4 Authentique 73.600 kuna, 1.4 16V Expression 85.100 kuna

- 14:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.12.2004.

'Utrka' na Grobniku

Zahvaljujući Ediju i društvu iz AMK Skok Racing danas smo i mi siromašni novinari imali priliku voziti se s trkaćim automobilom po Grobniku, čak štoviše organizirali su nam utrku s Edijevim Fordom Focusom. Odvozili smo samo pet krugova, nije baš za objektivno sagledavanje mogućnosti, ali dalo se skužit tko ima muda.
Svaka čast kolegi Mrgudu, s vremenom 1.58.537 mogao bi zaistać sudjelovat u Focus kupu. Ja se baš nemrem pohvalit sa svojim rezultatom (2.04.306 - šesto vrijeme od trinaest izmjerenih), ali definitivno sam se zapalio za ovakav način trošenja viška energije.
Preporučam i svim ostalim 'stritrejserima' da svoje vozačke sposobnosti i mogućnosti dokazuju na trkalištima, a ne na prometnicama, jer bit će to mali doprinos smanjenju smrtnosti na hrvatskim cestama.

- 21:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.12.2004.

Tko želi biti milijunaš - šalabahter za prijavu

Među stotinama novih blogova jedan mi upao u oči - šalabahter s odgovorima za prijavu za kviz Tko želi biti milijunaš. S obzirom da sam i osobno zainteresiran, iskoristit ću šalabahter za proširivanje mogućnosti zarade.

- 09:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 15.12.2004.

Žužulomobil za naše pare

Evo još jednog priloga u prebogatoj ponudi bahatih poteza nemoralnih političara, koji se djelomično dotikavlje i mojeg sektora (automobili).
Pišu danas novine da je Ministarstvo vanjskih poslova kupilo novi automobil, ni više ni manje nego BMW-ov SUV model X5. Iz državnog proračuna, dakle iz naših džepova za Žužulomobil će biti izdvojeno 123.000 eura, koliko ispada s kamatama na osnovnu cijenu.
Dok penzići prekopavaju po kontejnerima, dok nemamo dovoljno vrtića, dok familije s više djece skapavaju od gladi, dok tisuće ljudi radi bez plaće, uglavnom socijalna slika Hrvatske je u komi, nevjerojatno je da se jedno ministarstvo usuđuje bahato trošiti novac na ovakav automobil.
Ako im baš treba auto, za cijenu jednog X5 mogli su kupiti bar 4 nova auta srednje klase, ako su baš htjeli terenca, ima ih na tržištu i za duplo manju cijenu. Sramota!

- 11:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 14.12.2004.

Lov na Zlatnu predizbornu lopatu

U hrpi vijesti - lijepih (pojeftinilo gorivo) i ružnih (poskupjela jaja i mlijeko), u današnjim tiskovinama našao sam jedan člančić iz sektora (ceste-cestogradnja) čiji me sadržaj raspizdio i podsjetio zašto iz dna duše mrzim sve političare.
Kolega iz Virovitice piše kako je Jadranka Kosor, predsjednička kandidatkinja, prije deset dana svečano otvorila radove na devet kilometara dugoj i 117 milijuna kuna vrijednoj virovitičkoj obilaznici. Jadranka Lopatarka tom je prigodom i nešto lijepo rekla, znate kak' već političari to znaju, za prigodno slikanje čak si je i cipelice u blatu zmazala, a poslije se, kak' je to red, išlo pit' i jest'.
A što se obilaznice tiče, idući dan strojevi su otišli dalje i nisu se do dana današnjega vratili, jer obilaznica ne samo da nema nikakve dozvole, nego još ni imovinsko-pravni odnosi nisu riješeni.
Radi se dakle o predizbornom lopatarenju, kakvog smo se proteklih godina, a bogme i desetljeća nagledali. Radili su to Tito, Franjo, Stipe, ali čini mi se da ih je prije zadnjih izbora sve nadmašio Radimir Čačić. Probajte samo na Google upisati pretragu s dvije ključne riječi - "Čačić" i "otvorio", i pokazat će vam se podugačak niz naslova.
"Čačić otvorio radove na kanalizacijskom sustavu Paga", "Čačić otvorio cestu i obnovljenu obalu u Novigradu", "Ministar Čačić otvorio obnovljeno trajektno pristanište i sanirani cjevovod na Dugom otoku", "Čačić u Sl. Brodu otvorio novu školu, ali đaci idu u staru", "Čačić otvorio obnovljenu Osnovnu školu Voćin", "Radimir Čačić otvorio je na Korčuli helidrom za sanitetske helikoptere", "Čačić otvorio ribarsku luku u Veloj Lamljani"... nemrem više.
Međutim, vijest koja zaslužuje kandidaturu za Zlatnu predizbornu lopatu odnosi se na Ingrid. Vijest glasi:
U poslovnoj zgradi Ureda državne uprave u Varaždinu ministrica pravosuđa, uprave i lokalne samouprave Ingrid Antičević-Marinović stavila je u funkciju nova dizala. Ministrica je svečano otvaranje dizala popratila riječima kako "ugradnja ovih dizala znači i uklanjanje administrativnih barijera između državne uprave i građana, a ubrzat će i rad državne uprave".
Ingrid ili Jadranka, Jadranka ili Ingrid, tko će pobijediti?

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.12.2004.

Trening sigurne vožnje

Pisao sam ovih dana u svojim novinama o dvije sasvim različite stvari, koje su ipak djelomično povezane - o prometnim statistikama i o školi sigurne vožnje.
Poznato je, naime, da se na cestama previše gine, iako su crne brojke poginulih osoba ove godine manje nego prije.
Jedan od glavnih uzročnika velikog broja prometnih nesreća neiskustvo je i neizučenost mladih vozača. Naime, kod nas se uvriježilo mišljenje da je dobivanje vozačke dozvole bogomdana stvar, a zapravo je to isto kao da se dijele dozvole za ubijanje, jer automobili su zaista smrtonosno oružje. Pohađanje autoškole postala je puka formalnost, pa vozačke dozvole dobivaju i i ljudi koje se nikako ne bi smjelo pustiti na cestu.
Krenite od sebe, sjetite se jeste li kod polaganja vozačkog ispita vozili po svim tipovima cesta, po noći, po kiši, po snijegu i ledu...99 posto novopečenih vozača nikad nije probalo takve situacije. I onda se čudimo što su nam izlijetanja s cesta jedan od najčešćih smrtonosnih sudara.

Neki dan išao sam na jednodnevni trening sigurne vožnje, na kojem se u kontroliranim uvjetima na poligonu mogu isprobati opasne situacije na kakve nas u redovnoj autoškoli nitko nikad ne nauči - prilagođavanje brzine u zavoju, kočenje na skliskom, izravnavanje vozila kad pobjegne zadnji kraj na ledu...
Takve stvari trebale bi biti standard u autoškolama, ali nažalost to je tek utopija. Dokle god državna tijela nešto ne poduzmu po tom pitanju, i dalje ćemo u statistikama poginulih u prometu biti dvostruko lošiji od prosjeka EU.

Kretanje broja poginulih u prometu u RH:
1990. - 1360
1991. - 1020
1992. - 975
1993. - 855
1994. - 804
1995. - 800
1996. - 721
1997. - 714
1998. - 646
1999. - 662
2000. - 655
2001. - 647
2002. - 627
2003. - 701
2004. - ??? (oko 600)

- 22:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 10.12.2004.

Ana Junk ode u junk (smeće)

Uf, baš sam se namučio u protekla tri dana s Dnevnikom Ane Junk, navodno bivše prostitutke i ovisnice. Fala Bogu da je i to gotovo.
Iz samo njoj poznatih razloga autorica bloga maknula je sve dosad napisane materijale.
The end.

- 19:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.12.2004.

Lijep dan

Hvala gospodinu Mariću kaj me pustio za volan. Ovo na slici nije taj auto, zaboravio sam ga poslikat.

Ostavimo se drogiranja i kurvanja, danas je baš bio lijep i produktivan dan:
1. ujutro sam napravio dobru temu za crnu kroniku (kako to cinično zvuči),
2. onda sam se malo provozao u Ferrariju Scagliettiju (oko 400.000 eura do registracije),
3. pa mi je došla Zabina poruka na mobitel da je sjela plata,
4. a sad se idem džabe najest na jedan domjenak u istočnom dijelu grada.
La vita e bella!!!

P.S.
Večernji dodatak: otišao sam se malo poigrat u Casino City u 'otel Esplanade (ili kak se već zove po novom). Prava western priča: seljo beljo prvi puta u kazinu, a na kraju izašao sam van s tri puta većom svotom love od one s kojom sam počeo igrat.
Pa sad nek mi netko kaže da život nije lep.

- 13:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 08.12.2004.

Reality show Ane Junk - cenzura

Danas je glavna priča Dnevnik Ane Junk, narkomanke i prostitutke, koja prepričava svoja iskustva otprije par godina. Puno sam toga tokom dana nadrobio o ovoj tematici, ali su me onda cenzurirali i skinuli mi post, ne znam zašto...
Mala je napisala u kojem kvartu živi, kak' joj se zove stari, prava imena frendova i frendica, svodnika, policajaca i prekršajnog suca...
...a onda mene optuže za otkrivanje identiteta i ugrožavanje života.
Na kraju je i ona shvatila o čem' se radi pa je promijenila identitete likova.

- 21:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.12.2004.

Automobilistička Kamasutra

Svašta se već moglo nać na ovim mojim blog stranicama, od krvavih prasaca do kromiranih lijepih autića. Za danas imam jednu poslasticu - edukativnu automobilističku Kamasutru u 10 sličica. To i još dosta poučnih stvari našao sam na sajtu http://www.car-sex-positions.com. Nebojte se, nije pornografija.

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.10

ne, ovo nije reklama za bubu kabrio...

- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.8

...

- 21:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.9

...

- 21:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.7

...

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.6

...

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.5

...

- 21:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.4

njam-njam

...

- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.3

...

- 21:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.2

...

- 21:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

No.1

...

- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

...

- 10:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.12.2004.

Trio fantastikus: Sv. Nikola, Djed Božićnjak i Djed Mraz

Sveti Nikola

Ovo su fantastična vremena za malu djecu, koja još ne shvaćaju mitološko-potrošačku realnost eksploatacije darovateljskog Tria Fantastikusa - Svetog Nikole, Djeda Božićnjaka i Djeda Mraza.
Kćer sam jučer odveo na predstavu selske djece i društva žena na kojoj je Sveti Nikola dijelio darove dobroj djeci, a moja kćer naravno da je dobra. Potrošili smo par stotina kuna, a svu slavu pobrao je dobri sveti striček Nikola. I danas je bila aktualna izmjena darova sa susjedima i njihovim klincem, a sutra će moja klinka pak ujutro dobiti još darova jer je ostavila čizmicu pod prozorom, a obećali smo da ju Sveti Nikola neće razočarat.
Taman kad se ohladimo od Nikole, sa svih strana zatrpat će nas još dva stričeka s bijelom bradom. Zapravo se, koliko shvaćam ovak' laički, radi o jednom te istom Dedeku, katolici ga preferiraju zvati Božićnjakom, ostali Mrazekom.
Mojoj klinki baš je svejedno, radi lakoće izgovora zove ga Ded Maz, ne znam jel' bi mogla izgovorit Božićnjak.
Uglavnom, slutim da će biti još troškova, a slavu će opet pobrati bradonja.

- 22:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 04.12.2004.

Najjača karika

U međuvremenu, dok sam tri dana letao i vozikao se po Njemačkoj, Francuskoj i Italiji, na državnoj telki imao sam svojih 20 minuta slave. Emitirana je, naime, epizoda kviza Najslabija karika, snimljena još prije mjesec i pol, u kojoj sam pobijedio i osvojio nešto para. Za pobjedu u kvizu potrebna je kombinacija dobrog znanja, kalkuliranja i podlosti. Uspio sam biti najveća "pička" i pobijediti one koji su možda ostavili dojam da više znaju.
Hvala na čestitkama svima znanima i neznanima.

- 15:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Peugeot 607

U Kalabriji nisam bio turistički, već na prezentaciji redizajniranog Peugeota 607 s novim V6 HDI motorom - 2,7 litara obujma, 204 KS, 440 Nm...
Pravi direktorski auto, 490 cm dužine, od opreme nema kaj nema, tko ima 300.000 kuna ne bi trebo žalit para, jer je konkurencija (npr. audi A6, bmw 5, mečka E, volvo s80) dosta skuplja.

- 15:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kalabrija

Scilla

Vratih se iz Kalabrije, pokrajine na krajnjem jugu Italije. Ranije sam puno slušo o razlikama između bogatog Sjevera i siromašnog Juga, sad sam se uvjerio da je to zbilja tak. Reggio je najlakše usporedit s Bejrutom, dominiraju ružne i nedovršene kuće, divlja gradnja na našem Jadranu je mila majka prema onome kak izgledaju kuće po Reggiu i okolici.
Za turiste je najveći mamac muzej s ostacima starogrčke civilizacije, to je lijepo vidjet, ali za 20 minuta si gotov, a kaj onda... Tko je kavopija, ima priliku probati oriđiđi talijanske pripravke, a cijene su ko u našim birtijama. Probajte u Milanu nać kavu za 1 euro. Nema šanse.
Privlačne su i neke plažice u okolici Reggia. Najzanimljivije je mjesto Scilla. Spominje se u epu o Odiseju. To je onaj dio priče i Scili i Haribdi.

- 14:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 01.12.2004.

Evo tu bum sutra

Evo tu je Reggio

Reggio - špic papak Italije.

- 09:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kolinje - Frankfurt - Pariz - Reggio

Pariz

Nakon jučerašnjeg krvoprolića moram otić' provjerit kak' posluju braća mafijaši u Kalabriji, pa ću skočit do Reggia. Moram vidjet i kak' napreduju poslovi u Frankfurtu i Parizu, pa ću sve obavit u jednom điru, avijonskom parabolom Frankfurt - Pariz - Reggio.

- 09:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Peugeot 407 SW

Još jedan karavan, malo bolji i skoro duplo skuplji od prethodnog, vozio sam ovih dana - Peugeot 407 SW. Fenomenalan dizajn, s pravom je u mnogi izborima kandidat za auto godine.
Evo nešt' podataka:

Motor: 2.0 HDI 4 cilindra/16 ventila, snaga 100 kW (136 KS) pri 4000 okretaja, okretni moment 320 Nm pri 2000 okretaja.
Mjenjač: ručni 6-brzinski.
Brzina: maksimum 203 km/h, do stotke 11,5 sekundi.
Kočnice: diskovi sprijeda i straga, ABS
Prtljažnik: 448 litara, sa spuštenim sjedalima 1365 litara, nosivost 525 kg.
Mjere: duž. 4763 mm, šir. 1811 mm, vis. 1486 mm, masa 1670 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 6 litara, na testu oko 9 litara, spremnik 66 litara.
Osnovna oprema: 7 zračnih jastuka i zavjesa, ABS, ESP, automatska klima, radio sa 6 zvučnika i komande na volanu, putno računalo, maglenke, stakleni panoramski krov, mreža za prtljažnik, prednja stakla i retrovizori na struju...
Financije: najjeftiniji 2.0 HDI 192.000 kuna, paket ST sport 201.000 kn, testirani model 254.400 kn, jamstvo 2 godine bez ograničenja km

- 09:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)