Misterij nestajućih namirnica

Moj omiljeni ajvar (Spar Premium) je još u ožujku povučen s tržišta zbog mogućeg sadržaja komadića stakla u proizvodu. Još uvijek čekam da se vrati, po mogućnosti bez stakla. Vjerujem da to staklo i tako ne pridodaje okusu tog ajvara.
No to nije jedina namirnica koja je jednog dana samo nestala s polica dućana. Sjećam se i kiselih krastavaca koji su bili nešto najfinije na svijetu. Ne sjećam se kako se zvala firma, ali su krastavci bili veliki i narezani na tanke ploške. Jednog dana sam pojela posljednji takav krastavac, a da toga nisam ni bila svjesna. Već ga godinama uzalud tražim.


Sjećam se i nekakvih grickalica još iz osnovne škole, koje smo jeli pod velikim odmorom na igralištu. Bili su oblikovane kao mali hamburgeri ili šnite pizze, po kojima su imali okus. To je valjda bila najnezdravija hrana na svijetu, prepuna soli, konzervansa, umjetnih bojila, pojačivača okusa, još malo soli, heroina i azbesta, ali je izazivala tešku ovisnost. Ne znam kad su nestali s tržišta, ali kladim se da su zabrinuti roditelji igrali neku ulogu u tome. Jer se sigurno dobro prodavalo, cijela škola ih je jela.


I još nešto, kad već pišem o namirnicama kojih nema na policama. Zašto se kod nas nigdje ne prodaje Marmite ili Vegemite? Od kako mi je Earthgirl otkrila to čudo, maštam o njemu. Ima za naručiti online, ali je skupo. Nadam se da će se jednom i kod nas pojaviti s nekom normalnom cijenom.
Toliko od mene na tu temu. Tko zna koju namirnicu sad uzimam zdravo za gotovo a da ni ne znam da će jednog dana samo nestati.

Iskreno, ne znam čemu ovaj post. Mislim da sam malo nostalgična danas. Plus, uvijek me oraspoloži crtanje blesavih „stripova“ za blog. Ima nečeg katarzičnog u tome.

11.07.2020. u 18:22 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.