Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


subota, 17.11.2007.

"Nastojim se svemu smijati i to od straha da ne bih morao zbog svega plakati"

Beživotnog lica gledam te
dok promukle misli
kao izgubljene skrivaju
svoju mračnu jezgru.
Srž i ništa oko nje
Zatvoreni sustav
bez savršeno stisnutih rupa za bijeg.
Otrov unutra izjeda
brzinom svjetlosti,
za sobom ostavlja
samo opkoljene praznine
i nema izlaza.
Dok sve ne umre,
dok se sve ne spoji u jedan veliki promašaj
i uništi sve što postoji i što je postojalo.
Tada ćeš gledati u istoj ravnini
ali u ništa.
Tvoje će oči biti usamljene,
bez susreta.
Jedino što će ti preostajati
je sagnuti se,
podići me,
spustiti u krevet,
pokriti bijelom plahtom
i pustiti jednu suzu.
Bit će dovoljno!


sad će ispast da sam opet depresivna al ne,sada sam totalno drugačija.Neki dan sam napisala ovo "smeće" sretan uz moje najgore raspoloženje,osjećaj da sam sama na svijetu,ona mala jedinka što je opisana na početku box-a s lijeve strane...tada za mene ništa ne postoji osim osjećaja da želim neprimjetno nestati...i onda dođe osoba koja se čini sasvim običnom,kao da ništa neće promjeniti...al začudim se,vidim,primjetila me,želi razgovarati samnom,pitam se hoće li znati odgovore na neka moja pitanja...i te riječi postaju nada...te riječi počinjem slijediti i danas,jutarnjim buđenjem i onim savjetom "ustani se 5 min ranije,sjedni,zatvori oči,skoncentriraj se samo na sebe i svoje želje za današnji dan,reci,ne želim danas biti sama,budi uz mene...".Znam,vjera je težak pojam i suviše neshvatljiva ili odbojna tema ljudima.Istina,i ja često ne shvaćam zašto posustajem u vjerovanju,zašto nema odgovora na moja pitanja,zašto Crkva postupa tako i tako (na meni bolestan ili nenormalan način),zašto,ako ima Boga,ima toliko ratova i zla i svega negativnog?!
Ali,kada jedan poseban čovjek priča o nečemu što mi napokon ima smisla,i što me na neobjašnjivi način jača,stvarno znam da nemam za čime žalit i biti nesretna,jer samo trebam osluškivati i znat ću da Je ovdje.
ok,možda sam pretjerala malo,ovo nisu teme za blogove,ili ti na kem.način,otvoreni sustavsretan,tu je ipak potreban zatvorenisretan jer se tek ona čovjek prepusti temi.Stvar je u tome što sam imala potrebu napisat svoju promjenu,svoje gledanja svijeta u 2 sasvim drugačija dana.
E sad,kako ste vi to vidjeli,vaša je stvar.Složit ću se s pozitivcima,s negativcima neću što ne znači da neću poštovat i njihovo mišljenje.Svatko je drugačiji,svi živimo po svojim uvjerenjima,al pitanje je,hoćemo li ikad saznati da li smo bili u pravu!

Taize-putujemo u Ženevu rolleyes



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (6) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>