petak, 02.11.2007.

produženi vikend

Nešto si malo razmišljam, pa sam došao do zaključka da ću morat razvrstavat postove na one "privatne" i na one koji se tiču nekih pizdarija svakodnevice. Tako da je ovaj nešto onako između. Popodne sam bio na groblju, prvi put nakon puno puno vremena da nisam išao navečer. Grad se napunio ljudima. Klinci jedu onu slatku vunu i kombiniraju ju sa crvljivim kestenima. Došli opet gastarbajteri, koji su izgubili onaj svoj prpoznatljivi štih koji su imali sredinom i početkom osamdesetih, ali svejedno vole pa makar to bio dan mrtvih, malo ih probuditi da se ovi prisjete što to njihova djeca voze. Škripanje gumama oko groblja... sick... Slabo sam se pozapaljivao svijeća jer mi je to stajanje i pozdravljanje postalo tlaka... "o pa di si Bojan baš si velik"..... jebote pa normalno da sam velik i da sam narastao pa imam 27 godina eeej. Šta sam narasto narasto sam.... ali si mislim da će mi to govoriti i u ranim četrdesetima kada me vide u tim prilikama. Navečer onako fino kafići puni, prugice opet u igri... Vidio ljude koje dosta vremena nisam vidio... i tako četvrtak za pet. Ali tako to ide valjda... a danas opet za Zagreb...

Dom sa naochalama kao ozbiljni gospodin...

- 12:01 - komentari (5) - print - produženi vikend -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.