četvrtak, 11.10.2007.

JUTARNJI TIJEK MISLI - U URBANU LEGENDU (ne)VJERUJEM

Pola 5. Nisam oprao zube. Zaboravio sam. I kalodont nije neki, još ako je baš onaj otrovni? Mislim ne ubiju me gljive i onda da najebem od kalodonta? Ako se sad dignem probudit ću svoje. Baka hrće preko zida u sobi. Ujutro će reći kak nije oka sklopila. Diže se za 2 sata da kupi burek i kruh. Meni debilu koji ne spava. Stvarno se trebam dić nisam zube oprao. Radi mala lampica. Neću ju ni gasit. Mrtav sam spava mi se. Nedam se još sam u fazi "searching for entertainment". Zagušljivo u sobi da otvorim prozor? Ma ne šta ako mi opet šišmiš uleti. A i da uleti šta mi može, pa ovi naši ne grizu. A i nema ih sad šta brijem kakav šišmiš. A i žedan sam. Da odem u kupaonicu pa cugnem malo vode prije nego si operem zube? Ili da ih operem pa si napravim sok? Ali onda će mi sok bit odvratan. Neću ga pit. Neću ni oprat zube. Ionako ću se dić u 9 pa ih onda oprat. Ali šta ako mi se nakote neke dodatne bakterije. Haha orbitica je na stolu...i čaša od jogobele. Znam šta bi. Jeo bi frape. Da kak da si ga sad radim. A i gotovo je sad imam žvakaću. Već gubi okus. Nabijem ih na njihova zrnca koja ga trebaju zadržat. Kak luk zadži okus 2 dana poslije. A nema zrnca. Uostalom koja zrnca i mogu zadržat okus? Zrnca su urbana legenda, nešto kao šivanje Severininog anusa. Odbijam vjerovati u to. U šta uopće vjerujem? U to da mi se pripishalo to je vrlo vjerojavatno, toliko da prelazi u činjenično stanje. Ne ne pa jer moguće da sam ostao budan i dočekao jutarnje pripišavanje. Užas prljavi zubi žedan i piša mi se, a prije svega spava. Ma ako uspijem sa zadnjim... prve 2 stvari su nevažne. Laku noć-dobro jutro...i hm pa ova žvakaća još ima okus... :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.