srijeda, 10.10.2007.

zlostavljanje i gljive sunčanice (ili ispovijest bivšeg mobbera) aka moja druga strana

-"Bojane! Digni se od tog stola i odi dolje ispred zgrade! Sad će doć Ivana i donjet će gljive" -Koja Ivana i kakve gljive?! "Pa Crnjak, rekla sam ti da radi samnom u školi!". Bio je to znalački potez. Stara mi je namjerno namjestila susret. Sigurno i namjerno jer smo dan prije pričali o mojim mobing epizodama iz osnovne kada se o tome nije toliko pričalo. Naravno nisam sišao po gljive ali mi je kroz glavu prošla sredina devedesetih...
***omiljeno oružje: resica od majice s kapuljačom - njom sam redovito mlatio nemoćne po glavi i ostalim ekstremitetima (još bi ju zaslinio da bude odvratna)
***za vrijeme dosade pod odmorom: zvizneš najpodobnijeg sa šakom u trbuh ili šamarčina (isprike Duvnjacima, Korenu, inžinjeru Bijeliću, Beli - inače kada bi me bilo koji od njih danas ulovio nabio bi me da bi to bolesno bilo - svi imaju 2 metra i mrcine su)
***estetika: ako je nedaj bože imala koju disproporciju cura se mogla zakopati - kategorija daske (znate zašto), mljekare (sve je jasno) - uz to da su mljekare imale više pozornosti + pod kategorije i niže kaste raznorazne pegle i takve bolesnoće (frend je 10 godina kasnije bario jednu "peglu" i ona se tog dijela jaako dobro sjećala..."bila sam pegla a sad sam ti dobra?!)
***kako sam bio odličan učenik uvijek su svi nastavnici vjerovali meni i ostatku razreda - razred štrebera koji je terorizirao ostale do te mjere da smo izazvali opću tučnjavu roditelja, a na kraju ukore su pobrali nedužni (rekao sam da me je pljuno u lice i spominjao roditelje... )
***klinci šovninisti i nacionalisti - mlatio sam kao kreten bijelića jer je navijao za zvezdu
Zašto sam sve to radio? Zašto mi je bilo neugodno otić po gljive? Crnjakica... Kad je čitala engleski ja sam zamolio razred za tišinu i smijao joj se u lice. Isto to sam radio i kad je Bela pjevao pjesmicu "dil dil dil" uz napomenu da nije znao reći slovo L. Zašto mi nitko nikad za ništa nije prigovarao? Pojma nemam. Kada bi se nekako mogao vratit u to vrijeme da si zviznem onako jedan fini šamar. Doma kod mene? Jedva da sam 3-4 puta dobio neke batine. NIšta nemogu pronaći nikakvu vezu, ali se sjećam tog zlobnog odvratnjakovića Bojana iz fenomenalnog 8b koji su učili 2 jezika i bili primjer izvrsnosti. Užas... Još jednom ispričavam se za sve hmm malo je reći svinjarije koje sam sa ekipom radio. Mislim kada gledam sve to s vedrije strane, frendovi mi kažu da je Srđan Mlađan sisački monstrum u školi bio tih i povučen i da nebi mrava zgazio. Ajde onda bolje možda dobit malo sa resicom nego poslije s kalashom... ma serem... josh jednom si zadajem cilj do kraja godine pronaći ću sve te ljude i ponuditi jedno oprosti, pa prihvatili ili ne ja ću svoje napraviti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.