ponedjeljak, 08.10.2007.

praznik

Koji k? Ne, ne pa danas je ponedjeljak, pa nije moguće, sigurno sanjam glasove komplentne ekipe mojih trenutnih sustanara. Svi su doma pa kak? Pa stara treba bit na poslu?? A joooj pa danas je praznik... ma ne to znači da nema ni novina friških, uuupa znači neću saznati zašto su jučer nogopmetaši Hajduka plakali na igralištu. Neću znati ni rekacije Vlatkice na onaj red carpet cirkus od jučer. Ostat će mi skrivena i najnovija crna kronika, a da ne velim da neću vidjet naslove ostalih retardiranig "big brother-24 sata-vlataka pokos-studentica iz Turske na zadnjoj strani kojoj je dečko automehaničar a ona s njim u slobodno vrijeme voli popravljati aute" novina. Ma šta će mi sve to kad imam youtube isti onaj koje mamić nabije pa si idem sad malo spotove pogledati. Vikend je bio ko kolačić naravno posebno petak. Nas par malo kod domagija neka cugalica, pa nakon toga ram - stvarno je bilo fino i vidio sam konačno neke ljude kojih duuugoooo nije bilo nigdje. Točnije sigurno ih je bilo negdje ali je to negdje iz moje perespektive nigdje. Šta je još novo? Hlače se drže fino, leptiri su malo nesretni jer deset dana nisu vidjeli plavetnilo, a vaga kaže da sam lakši za 2 kile. I da sretan vam praznik nemam pojma šta je vidim da je crveno na kalendaru.

- 11:23 - komentari (26) - print - praznik -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.