subota, 06.10.2007.

Mila Gera vs. vlaška mlada

Retardirani zvuk telefona probudio me ujutro. Reko sam da ću to promijenit ali još nisam krenuo u tu akciju. Zove Domich na kavu u 1h a meni se još full spavalo. I onda mi ide prodavat fore da mi je dovoljno da spavam osam sati svakog dana, jer ako spavam duže luči mi se kao neki enzim od kojeg mi se još više spava. Htio sam da mi konkretno kaže o kojem se enzimu radi ali sam skužio da mu je vjerojatno dosadno, ali da će ići s pričom o tom enzimu... Normalno ja sam nastavio dalje spavati usprkos mogućnosti da mi se taj enzim izluči. I ona ulijeće stara da se dignem i da nebudem ko mila gera. Normalno pitao sam ju tko je ta Mila Gera i kakva je to osoba morala bit da je postala sinonim nekekvog vucakanja i sporoće? I zašto mila gera a ne npr. vlaška mlada? Dobro vlaška mlada se samo malo sporije sprema a kak se tek sporo spremala Mila Gera dok se udavala? Takve blesave misli mi letaju danas primozgom jer je vani kiša i hladno i 10 mjesec, tako da mislim da ću se sada u najboljim manirama mile gere i vlaške mlade krenuti s pripremama za ovu subotu, ali mislim da ću prije svega baciti još malo izlučivanja enzima spavanja, jer šta mi po ovakvom zijevajućem vremenu preostaje?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.