petak, 31.08.2007.

ĆUFTE

Malo znam ljudi koji baš pojedu i filanu papriku, tj. koji pojedu i papriku i samu ćuftu koja uguravanjem u papriku izgubi svoj ćufta identitet. Ali eto konačno su kod mene shvatili za uzalud troše papriku koju ne može stari ipak sam pojest cijelu tako da smo postali ćufta family i odbacili papriku kao nus proizvod. Baka složila danas to nama dvojci nesposbnjakovića (stari i ja) pa smo to rješili za 10 minuta (naravno morao sam poslije i na kebab). Ćuft ludnica je malo mirnija ovih dana jer je stara na maturalcu a i mirnija je situacija zbog činjenice da se danas sa mene nisu slijevale hrpe pijeska jer ipak je bilo prehladno za bacanje i odbojku. Slabo pričam sa svojima nekako sam nekomunikativan, a u principu sam počeo bacat smeće i pospremat sobu što su vještine koje su puno prije trebale biti savladane..Hm možda sam zato i trenutno sa svojima tu u stanu. Ali jebiga šta je tu je bolje ćufta nego kruh pašteta i majoneza u Zagrebu. Da ne znam sa lovom to je opće poznato meni dat plaću je isto kao i vlast Bushu sve spičkam na gluposti. Vrhunac ovogodišnjih gluposti :1 kupovanje robe koju ne oblačim (sjebe me prodavačica koja me uvijek cimne s forom kak mi baš super stoji); 2. vikend manijačenje bez mjere i pameti, 3. nabijanje kilometraže za odlazak od 25 metara; 3. plaćanje kazni ali onih za debile - da bar vozim 400 na sat nego nemam dokumente i rijetko palim svjetla; 5. toliko kava je nepotrebno. Ako ništa drugo onda barem pokušavam slušati šta mi se kaže iako je to suprotno svim normalni stvarima. Od kako je stari bolestan nosim mu bicikl na 4 kat, a ujutro me budi da ga nosim nazad. Dobro je to sve samo šta inzistira da se to napravi ODMAH!, pa tako redovito u boksericama trčim po ulazu i bježim nazad dok nitko ne izađe. Jedem u 3 dok je fino toplo jer poslije kad je hladno to je za bacit i ništa ne valja. Jedem juhu jer je fina topla i dobra za želudac. Zatvaram prozor jer vuče propuh. Nosim smeće jer sve smrdi. Čistim prašinu jer se od nje ne može disat. Stišavam muziku jer se popodne ljudi odmaraju (ja mislio navečer). Ne vadim sto čaša jer tko će to poslije oprat. Bacam kutijice od jogobele odmah u smeće (koje je sad čisto jer sam ga odnio) i ne zaboravim izvadit žlićicu. Unaprijed kažem da idem nekud s autom (koji 100% vremena vozim samo ja) jer se to kaže (iako ja tenkiram). Ali zato fino za ručak dobijem ćufticu - iako stari ne voli da se priča u deminutivima jer onda misli "da mu liframo". I jedem čak i krpice sa zeljem i musaku što je bilo nezamislivo, ali ako pojedem jetrica onda ću shvatit da moram promislit šta radim. Baš sam fin kulturan i dobari uvijek pozdravim.(kako bi rekla susjeda)

- 00:28 - komentari (16) - print - ĆUFTE -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.