subota, 11.08.2007.

BLESIRANJE SOLIRANJE i NORAH JONES

Nije mi se već dosta vremena dogodilo da budem sam na moru, ali ono ful sam... Pa je onda slučajno došao i taj dan odvezao starce i malo produžio odmor. Šta ja znam ne mogu reći da mi je sad bilo nešto kao loše ovo ono ali treći dan su ljudi već blejali u smislu "gle ovog već četvrti dan sam tu na plaži"... Onda počinju pitanja da im nisam možda došao djecu kidnapirat ili možda ukrasti novčanike, jer naravno "pa tko bi bio sam na moru", čak je i Gotovina bio sa nekom trebicom kad su ga čopili, a sad će još dobit narukvicu pa će barit po Pakoštanama. Da nije bilo sestrični (zermona kako oni kažu lol) dobio bi mlade ali smo onda lokali kave i popušili hrpetinu cigareta, a mislim sprdačine ono skrivamo se od staraca kao da nam je 12 godina... presmiješno. I tako dok sam se ja skrivao od starog s cigaretom, a apsurdd još veći i on se skriva od mene jer sada dok je bolestan ne smije pušit....A ako ništa drugo bar sam se nakupao i nazvozao okolo po plažama, ove godine nisam skočio bungie (ali stignem još). Danas sam ujutro sjeo na bus i put kutine... ono imao sam rezervaciju a ležao sam na podu sa još nekim curama - svaka čast dale mi svoju torbu kao jastuk! Da sam bio pametan sjetio bi se da je Jonesica imala konc u Puli i da bi moglo biti krcato... ali majmun valjda uvijek ostaje majmun. Evo sad sam malo recuperare pa idem vidjeti jel ima koga za odbojku, jer iživljavanje nad 35 godišnjim talijanskim wannabe odbojkašicama nije baš neka igra....

Evo to je tih par sličica šta sam napravio ... nisu neke ali bar sam se udostojio kupiti fotić i mobitel - konačno! I to je to za sada...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.