srijeda, 08.08.2007.

KLASA OPTIMIST

Evo javljam se ja iz sobice sa adsl-om... Morao sam se ipak zeletiti ovih dana na more malo okusiti sol pa da još maloprodužim ljeto. Ustvari starog sam vozio da malo dodje k sebi pa sam si ja tu nešto našao isto. Nego mogu reći da mi čak fali malo posao ono zajebancija kamere i ti blesavi ljudi šta zovu, ali evo vraćam se za vikend pa opet krećem. Nego evo red bi bio da kažem u čemu je stvar... Baš dok sam neki dan došao sa snimanja kaže mi stara da su me zvali s rtl-a..... Nisu zadovoljni sa kombinacijom Renata/Boris kao suvoditeljima za BigBrother pa su me zvali na zadnji odabir i ostali smo Saša Lozar i ja... Ono morali smo glumit one pizdarije ispred kuće i to... mislim sprdačina je bila i bilo mi je ful lagano. E sad bi ja trebao biti optimist i nadati se jer su mi šanse 50% da ću vodit ove godine BB e pa sada šta mogu reći nego da i vi stisnete palčeve i te neke pozitivne vibre pa da za 10 dana obavijestim šire pučanstvo da sam uletio u novi job. Jebem ti sve koji je taj tip debos onim producentima je ljubio ruke dok je izlazio van, a ja si brijem šta bi i ja sad trebao ljubiti nekome ruke... ili možda još nešto više? Ma neću se sad zamarati... čekam još par dana da me nazovu i kažu kakva je situacija... E pa sretno bilo u KT valjda se vraćam uskoro, a ako ništa drugo onda moram uletjeti ovaj petak u smrdljivi Dinosaur ... :) Ajde bok ljudi idem ja u auto i lagano na plažu... sam samcat a jbg...

- 16:05 - komentari (8) - print - KLASA OPTIMIST -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.