srijeda, 25.07.2007.

KREME DJ-I I PIZDARIJE

Kako sam samo brz, evo za par minuta idem sjest u vlak i na snimanje za tu shugavu kremu koje su na kraju na jebeni Jarun prebacili jer sta ce glupi Bugari skuzit da to nije more, a uostalom i ono njihovo more više liči na Jarun ... Idem pa ću kod Domagoja prespavat i ubit ćemo se kao one krave šta im fali zraka pa stočari traže dodatnu lovu jer je kravama vruće. Jebiga i meni je vruće pa tko će mi platit za to... Tonči Huljić!¨Kakav sad Huljić? Pa luđak snima opet neku sapunjozu novu pa onda u petak idem glumit dj-a... Kao doček nove 1994 godine u Bestu za neku mafiju, mislim da će se sapunica zvati "Ulovi me" ili tako nešto, ma znat ću sve na vrijeme. Budem i slike stavio sa snimanja ako bude šta pametno... a nemam fotić joooj, budem nažicao od nekog u zg. Idemo večeras nekud van , baš mi se ide malo do Jaruna nisam 100 godina bio, pa da se malo odvalim smijat na one polumrtve pirane šta su pukle od silnih basova.... E kada smo kod dj-a stavio bi ja nekog boljeg na link ispod, ali evo kada je cijela priča krenula čovjek je zaslužio da se vidi jedan njegov spotinjo. Zadnji nastup mu bio u Zagrebu, a kad se vratio doma spizdio ga srčani udar... (mh mosh mislit`) Pozdrav i vidimo se! 8ako ne prije onda u Dinosauru)

Ovaj chelavi je Mark Spoon koji je nazalost rikavelica... stvar posvecena jedoj od većih faca "Love Paradea"... LOVE IS JUST A KISS AWAY......

- 18:53 - komentari (10) - print - KREME DJ-I I PIZDARIJE -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.