utorak, 24.07.2007.

UZIMAJUCI U OBZIR JEDAN OD OBZIRA DRUGI OD OBZIRA NE DOLAZI U OBZIR

Da mi je netko rekao da je moguća ovakva dosada rekao bi mu da nije normalan... Mislim tj. siguran sam 100% da još nikada u životu nisam doživio situaciju da u gradu nema nikog živog! Pa svi odletili na more, Zagreb i ostale ljetne pizdarije. Domagoj radi, Tomo se kupa s Mateom, Gašo je u Zagrebu, Odak radi po cijele dane, Stale se ubija negdje na nekom od hrvatskih otočića, a ja idem na bazen. Hahaha ajde da nema odbojke i skrenuo bi skroz iako mi se čini da sam već polako na sporednom kolosijeku... Evo zvali me danas iz agencije da potvrdim dolazak na snimanje, a meni se ni to ne da... Lijen sam ko guzica i ništa mi ne pada napamet, čak ni dedi još nisam parkete u podrumu složio a svaki dan kažem budem sutra... Ovaj vikend nije bio normalan u petak smo opet zatvarali Minotaur, a ja sam većinu vremena umirao od smijeha jer je Domagoj stvarao takve ludorije da je to strava... Opet smo kao debili na njemačkom razgovarali, Mladen je vodio neki heiniken party pa kao gurneš ruku u taj led pa nagrada neka ma smijesno...Ali to je vikend spika lako za to... čak sam prestao igrati WoW nisam produzio bon onda je sve jasno kako sam lijen i nezainteresiran za išta oko sebe. Skidam nešto malo novog housea pa to nabija po cijele dane. Ne brutalim više nego onako lagani skroz, ali svejedno moram slušat staru da stišam , a drago mi je da mi stari doma sada pa s guštom slušam prigovore o tome kako ja pojma nemam šta je to kvalitetna svirka. Super da ima snage da se tako malo sprdamo. Odlučio sam danas i priznati nekim ljudima određene stvari... jebe mi se šta će tko misliti ali kad volim jebiga da se istina zna pa onda dalje sve može ići normalno (ništa prestrašno ali tako .. malo olakšavanje duše). Dok drugi jedu po Volovskom ribe lignje i ostalu morsku gamad ja sam upravo zdrmo burek sa mesom, jelo koje sam apsolutno mrzio a evo sad ga drmam kao lud. A šta sada? A ništa ispustili su vodu na bazenu, idem kod malog Mare po loptu i idem napucavati kao budala. I moram si konačno neki fotić uzet jebemu, pa lijen sam do trgovine otići...Koji je danas dan uopće? Jel radi šta? Čini se da radi sve ali moj mozak apsolutno NE... Bok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.