petak, 20.07.2007.

KOLIKO SAM BLIZU PRODAJE?

Znam da imam sreće šta sam muško jer da sad imam još i sise po toj vrućini pa to bi bila katastrofa. Cure svaka vam čast sa svim tim pizdarijama oko kojih morate brinuti.. Kupi uložak, obriji noge, vježbaj , šminkaj se... a sve da bi se svidjele nama (iako si volite tepati da se sređujete zbog samih sebe) - makar koliko mi šutjeli o tome. E sad kada još neke od njih krenu u manekenske vode pa ih još traže da imaju dvije kile s krevetom e onda je to već bolesno. E sada čemu ovaj uvod, pa eto da malo sperem sa sebe korak koji mi slijedi, točnije da si olakšam savijest. Zvao me Škec, e sada šta to znači pitate se? E to je lik koji mi sređuje poslove u svim tim ludorijama, pa onda dio love meni dio njemu (e sada još nije razjašnjeno koliko si on dio pikne). Stvar je u tome da bolesno nemam vremena za ništa, iako se tako ne čini kada gledamo koliko količinski provedem vremena na bazenu... Uglavnom za neku reklamu moram opet radit cirkuse sa sobom, tj kosom. Eto tako javaljam širem pučanstvu, ili užem pošto me čitaju manje od biblije u Turkmenistanu da ću sutra morat na farbanje jebene kose. Pa kada uletim negdje presmijesan s kapom na glavi koju nisam nosio barem 5 godina - razlog je boja kose ispod kape koju si tek moram kupit. A kada si promislim di sam bio najveci debil, hmmm tesko je skinuti "torticu" ali sam se sjetio jedne reklame za Večernji u Briljanteen stilu. Pa sada ipak je to najdebilnije ikada... inače nisam se ni presvukao poslije nego iz sprdnje takav kroz grad... Živjele umjetne plavuše! Živjele!!!!!!!! (ipak mi to slijedi... ahahahahahah!)

P.S. - Rekli na prognozi - "Sutra će biti za stupanj-dva toplije"

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.