nedjelja, 01.07.2007.

2012

Dakle da budemo precizni... Ostalo nam je još pet godina do svršetka svijeta kakvog poznamo. Pogledajte malo šta se događa a i što su Maje (ne kao hrpa djevojaka Maja, već kao stara civilizacija ne..) rekle. Znači nismo mi baš generalno sjebali situaciju na planetu, već to tako valjda treba biti. E sad šta mi je bed, pošto mi je more totalni fetiš, u stanju sam tamo provesti 150 dana godišnje znači sunce more + zajebancija. Ovako sada je sve izvjesnije da ću cijelo ljeto morati raditi i ponavljati več dobro znanu rečenicu :"Zovite, zovite majmuni.....", ali ću se bar truditi da bude zanimljivo i dobra zajebancija. Ljudi i dalje svaki dan dolaze do mene i govore mi sheme kako bi mogli podijeliti jack-pot. Ima stvarno svakavih prijedloga, a najluđi je bio u naglašavanju slova koja preostaju tijekom govora ahahahah. No kako je kraj sve bliže ćopit treba te mobitele, digitalce i ostale bolesnoće i malo fofotkati to što je bilo i kako je izgledalo, pa možda neka civilizacija ulovi dio toga kako smo se guštali u ovome 3d svijetu, gdje mislimo da je stvarnost samo ono što vidimo i čujemo...mhhh....mosh mislit. Nego kako iskoristiti ljetu u najljenijoj fazi znači ako se ne treba raditi , konobariti, raditi na parkiralištu, ugibalištu, kampui, trajektu, moteku i hotelu. Pravilo - preko dana se spava-jednom se okupa-navečer se pije na plaži - i ide se na partije (ali ne na Grdovića, iako i to može bitri sprdačina hehehe) i zatim se naravno uživa u ostatku vremena do 2012. Sretnih vam preostalih 5 godina!


RABAC SUMMER FESTIVAL 2006




- 14:57 - komentari (10) - print - 2012 -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.