ponedjeljak, 25.06.2007.

U pa šta je već šesti mjesec???

Vruće vruće, jako je vruće. Ja sam u sobi i zahvaljujem sam sebi što sam nagovorio svoje da puknemo klimu... Ima dobra loša i srednja vijest... hm neznam s kojom bi prvo. Loša je da neću u svatove jer je frend odlučuio da je ipak bolje još malo okolo pobirat vrhnje i kidnapirati onu babu šta prolazi s kolačima jer kada baba jednom prođe ostaje samo legenda o njoj i njezinim kolačima. Čestitke na njegovoj odluci da se prvo dobro nadenfa a onda pusti babu. Jebiga, a trebao sam vidjet slavonske svatove, ma ima vremena... Srednja vijest (iako je trebala u listu dobrih) moj dug prema domovini je izvršen. Ja Bojan Globan ponosno sam stajao na braniku osnovne škole od 11 mjeseca i na kraju ju uspješno obranio... Hm kada pomislim ... imao sam tri prave intervencije - vikati na Živka da ne tuče malu djecu, paziti da baritelji iz srednje škole ne upadnu na sat tjelesnog i pokušati iskorijeniti cajke sa mobitela. U ovom prvom sam polovično uspio (Živko jadan ipak ide u popravni) a ovo sa cajkama je nemoguća misija bila od samog početka. Jebem ti pa gledam sad te osme a, b, c i ove mlađe hm... išli mi na živce a sada mi baš nekako fali ta zajebancija?! Možda zato što sam dobio priliku malo u vremeplov, pa unazad... hehehehe. Nego imao sam i akciju upisivanja u spomenar (sad to zovu biografija), a poludio sam kad sam na bazenu čuo klince koji igraju ribara da to zovu igranje - KUTA. Ma kakav jebeni kut koji vam je k....??? Ribar i amen. Konačno i odbojka se pere po cijele dane a onda kada dodjem doma.. "J... ti tvoj pijesak majmune" obraća mi se draga mama . Ostalo je isto, ljeto u gradu, penzioneri u hladu poslije kod kire na limunadu, pa do domicha zapalit i bacit par partija wow-a. Slab sam sa reklamama , ne da mi se na kastinge, evo zadnje ko kreten vrištim iz onog t-com auta..... I što sada? Ništa idem se sprdat dalje. probat piknut koji ispit i probati izdržati jedno ljeto a da ostanem normalan.... jer kad je živa iznad 35.... prelud sam i sposoban za svakakva sranja. Nego najbolji ljudi mi odu u Zagreb Žiga, Domić, Matea je gore, pa je vrijeme da se i ja vratim... među najljepše glupače u povijesti gluposti, među hrpu preseravanja i kurčenja do boli, ali neka to je naša metropola. I kako bi Banderas (aka Bandić) rekao "KAJE KAJ NIKAJ NEMRETE BEZ MENE?!". Čujemo se.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.