Manchi

NOVOGODIŠNJE ŽELJE

Dani blagdana su već uvelike počeli. Već sutra će početi prednovogodišnja ludnica, gdje dočekati, što obući, da li ću imati dovoljno novaca. Pa, da budem iskrena, ne patim od toga da moram biti tip top sređena, moram dočekati na nekom elitnom mjestu i sl. Dosta godina sam Novu dočekala kući, zadnjih par na Korzu ili u Opatiji na ljetnoj pozornici, dok ove godine dragi i ja idemo u Budimpeštu. Moj je moto, a vjerujem i od vas većine, nije bitno gdje ćeš dočekati Novu, nego s kim. Dobro društvo ne može ništa zamijeniti.
Nova godina donosi i nove uspone i padove, sretne trenutke i razočaranja. Da li ste već napravili popis novogodišnjih odluka i sažetak stare? Jedna od mojih odluka je da se potrudim da položim što više ispita i da studiranje privedem kraju, jer mi je već učenja i preko glave. Ova godina mi je bila jedna od najzanimljivijih godina u životu. Kad je počela nisam se uopće nadala da će uslijediti takav buran razvoj događaja. Najsretnija sam zbog toga što sam oduvijek htjela mlađu sestru, a ta mi se želja ostvarila. Jedno je šteta što nismo bliže.
Bilo kako bilo, kako ja uvijek kažem, treba biti realan i ne shvaćati stvari zdravo za gotovo. Treba iskoristiti svaki dan najbolje što možemo, bez žaljenja za onim što je bilo ili je moglo biti. Život je jedanm i treba ga živjeti punim plućima, naravno u granicama normale.
SVIMA VAMA ŽELIM SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ I USPJEŠNU NOVU 2006.
CARPE DIEM - ISKORISTITE DAN.

25.12.2005. u 19:18 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

zanimljivosti iz života

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr