mama u nevolji

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ćete moći pročitati sve što muči ili će mučiti ili je mučilo oko 90 posto žena. A tiče se majčinstva. Dakle; pelene, dudice, buci buci, gu gu... od začeća do rođenja i tako dalje.
Najviše se veselim naravno svom muškom čitateljstvu koji će ovaj blog čitati radije nego gledati neke oskudno odjevene tete na netu.
Je li tako? Jel' je?
Yeah right :)

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

05.02.2008., utorak

Trudnoća i seksipil

Moram neskromno priznati da sam oduvijek bila prilično zadovoljna i neopterećena svojim tijelom. Ne kažem vam sada da ću se slikati gola ovdje na blogu(a ima i takovijeh curica ovdje, vidjele su to okice moje ćudoredne i bogoslužne... strahota i grehota, Sodoma i Gomora!), ili da sam materijal za playboy, jer nisam... šmrc :)
Ali sam sportski tip, ne napada me celulit, imam lijepo poredane kosti, posjedujem struk :) itd. da se ne hvalim više. Voljela bih veće sise, priznajem, tako mi mlijeka u prahu!
No sada se moj maleni seksipil povukao, svog ga je popapao ovaj trbušćić koji raste i jednostavno više ne osjećam onu melodiju u sebi: "sex bomb, sex bomb..."
A ženama je, znate, vrlo važno osjećati se seksi... vrlo, vrlo važno! Jer su onda i raspoloženije za svakojake igrice ;) , i općenito se žele seksati.

Zbog tih i takvih osjećaja moj se libido smanjio...(jedna mala digresija... samo da vam kažem, muški neinformirani rode, NE, BEBU NEĆETE UDARATI U GLAVU ako se seksate sa svojom trudnom ženom)

I takoc... ja trudna... ne osjećam se seksi... trbušćić raste, moj je nesputani duh zarobljen u četiri zida i trudi se( bezuspješno) kuhati svome izabraniku... da bi izabranik jučer navečer otišao na internet i da bih ja vidjela kako on pregledava seksi tete- bez trbušćića i redom bez grudnjaka! I to preda mnom...

Oprostite, no muškarci su ponekad naprosto neosjetljivi idioti( gruba sam, znam, oprostite, to su hormoni).
I ništa mu ja ne rekoh... samo sam otišla na internet ja pola sata nakon toga i krenula gledati seksi muškarce. Da bi njegov komentar nakon te epizode bio: "Pa ja baš imam dobro oblikovano tijelo, je li tako? Pale te moje pločice, je li tako?"

Moja se dušica od izabranika osjetila ugroženim i očekivala potvrdu od mene. I onda mi nije jasno kako ne razumije da po istom principu i mene smeta kada on gleda druge tete.
Naravno, ja sam zatvoreno djevojče i sramim se često svojih osjećaja nesigurnosti, i neću mu reći da me to smeta... samo ću se pokupiti u krevet i kad me pita da mu donesem čaja jer je bolestan, reći ću da si ga donese sam( iako ću u sebi misliti: "idiote, nek' ti ga donese ona sisata preplanula"), ili da mu dodam daljinski, ili da ga pokrijem s još jednom dekom, ili da mu napravim toplu limunadu... pih, muškarci!

- 10:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.