nedjelja, 05.10.2008.

Opet recepti...

Ljudi moji dragi napišite mi dobar i jednostavan recept za pravljenje pekmeza.Ja sam vam prava plavuša i nisam baš vična kuhanju navedenog,pa molim izvolite pokažite se u svom umijeću.

- 22:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 04.10.2008.

Nostalgija...

Za starim,sretnijim danima,za osnovnom školom,za srednjom školom,za svim onim glupostima koje smo izvodili,(ne smijem napisati jer mi djeca čitaju blog).
Da li ste u kontaktu sa ljudima iz oš?Da li se zapitate gdje su ti ljudi,šta rade,da li su oženjeni,da li su uopće živi?Mi smo se neko vrijeme nalazili,ali ovaj ubrzani tempo života očito ne daje nikakvog prostora za susrete.
Susretnem par ljudi,ali to su uvijek isti.Neke nisam vidjela od završetka škole i to je žalosno.Ne znam,stalno cendram,ali to je valjda povezano sa ovim vremenom i sa cjelokupnom situacijom u kojoj se nalazim,a mislim da ću jednostavno uzeti telefon u ruke i probati naći te ljude.

- 06:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.