<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> SAMO TUGA! - I don't care what other people think... - Blog.hr }
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image and video hosting by TinyPic
Opis bloga

ovaj blog...bit će o ljubavi...prijateljstvu...životu...svijetu....nadam se da ćete uživati... kome se ovaj blog ne sviđa...zna gdje se nalazi x....

MALO O MENI....

bok svima!ja sam andrea...imam 14 godina...idem 8 razred...
Image and video hosting by TinyPic
u korenici živim...i tako..
VOLIM:
...jesti....pogotovo čokoladu...
svoju naj frendicu...

Image and video hosting by TinyPic

svog psića...
Image and video hosting by TinyPic
iskrenost...kad netko ima svoj stav...plesat..pjevat(ali to samo kad me nitko ne čuje i ne vidi...)lol... muziku, hip-hop,rap, emo metalica, nešto rocka, i po neki narodnjak...
i volim još puno toga..samo se sad više ne mogu sjetiti...
NE VOLIM: umišljene ljude....laž...prijevaru..neke osobe iz korenice...i puno puno toga...al ne da mi se više ni pisati...
eto...mislim da bi to bilo to...


nedjelja, 18.01.2009.

SAMO TUGA!

Znate li da postoje ona vremena kad ćemo mi svi dijeliti svoje male boli i patnje? A najteže od svega bit će prisjetiti se svih uspomena…a onda kad se svi budemo nadali da je gotovo, čut ćemo tužne pjesme koje toliko puno govore,čak da ni sami nismo svjesni…mislim,da smo svi mi shvatili da i ona najmanja riječ ima svoje značenje…moramo prihvatiti to da ovaj svijet nikad neće biti ono što mi očekujemo…ja želim reći jedno… osjetite kako nikad nije prekasno,jer svijetom vlada tuga…
Image and video hosting by TinyPic

ja sam ponekad razmišljala kako želim završiti svoj život, kako ne želim živjeti..i danas….još uvijek to pomislim…
Image and video hosting by TinyPic

ali želim biti i živa…uvijek imam ono malo nade da će se svijet okrenuti na bolju stranu, baš zato jer nikad nije prekasno! Samo…nikad nitko,bojim se, neće moći vidjeti onu pravu stranu, a zašto? Zato što će uvijek nešto biti pogrešno! Mi ljudi sada jedino možemo samo zamišljati kako će biti …

Image and video hosting by TinyPic
a ono što zajedno napravimo i stvorimo trajat će zauvijek…ali svejedno…svijetom vlada tuga…svi smo mi ista stvorenja koja puno toga ne mogu napraviti, možemo bar jedno…vratiti sreću…nikad nije prekasno za to!
Image and video hosting by TinyPic




Evo!ovo je moj post…i bez obzira što je dugačak molim vas…pročitajte ga…unaprijed hvala! Pusa.....

- 13:30 - Komentari (10) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.