< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Štiklom do ravnatelja

28.03.2007., srijeda

Bilo je lobiranja i nisam željela sudjelovati u već dogovorenoj igri da Vanja Sutlić postane novim ravnateljem HRT-a. Izjavila je to Suzana Jašić, jedna od članica Programskog vijeća HRT-a, koje je trebalo izabrati ravnatelja među 11 kandidata. Tom izjavom potvrdila je višemjesečna nagađanja da je politika sve dogovorila, a da je Vijeće to samo trebalo odraditi.
Dok sam slušala njezinu izjavu, sjetila sam se početka mandata Mirka Galića kao ravnatelja HRT-a. U društvu svog tadašnjeg poslodavca Nina Pavića izišao je iz Banskih dvora s dogovora s premijerom Ivicom Račanom, a ja sam to napisala ustvrdivši da je bilo političkih dogovora o tom imenovanju. To mi je kolega Galić jako zamjerio prišavši mome društvu ispred Charlieja, dok smo bili na subotnjoj kavi. Vidljivo uznemiren, inače smireni Galić obratio se povišenim tonom. Moj momak, priznao mi je, bio je spreman ako Galić s riječi prijeđe na djela. Hvala Bogu, to se nije dogodilo i danas kolega Galić i ja imamo više nego korektne odnose. Baš sam mu u nedjelju u Lisinskom, nakon koncerta u povodu 50. obljetnice EU, čestitala na veleposlaničkom mandatu. Zašto to pišem? Jer je politika uvijek imala prste u izboru ravnatelja, a tako je i danas.
Očito je odlazak Mirka Galića za veleposlanika u Pariz, zbog neizbora njegova nasljednika, odgođen zbog viših "političkih ciljeva". Nećemo otkriti toplu vodu ako ustvrdimo da je, poglavito u predizborno vrijeme, mjesto ravnatelja najjačeg medija u Hrvatskoj prevažno. Da nije tako, Vlada bio pustila Galića da ode u Pariz. Umjesto toga, poručuju mu da ne kupuje kartu prije nego što bude imenovan novi ravnatelj. Očito su HDZ i SDP imali sličan stav o Galićevu nasjedniku, koji je niz godina bio njegov pomoćnik za televiziju, jer se i Antun Vujić, bivši ministar kulture, za čijeg je mandata donesen Zakon o izboru ravnatelja HRT-a, obrušio na Suzanu Jašić jer je upozorila na lobiranja.
Ono što je javnost šokiralo nije činjenica da nijedan od kandidata nije dobio potrebnu većinu nego sukob, pa i fizički obračun dvoje članova Programskog vijeća, Jadranke Kolarević i Danka Bljajića. Predsjednik Vijeća Ljevak tvrdi da je Bljajić prvi počeo, a Nada Gaćešić-Livaković tvrdi da je bio toliko žestok da ga njih troje nisu uspjeli smiriti. Tko je u pravu teško će se utvrditi. Danima će se to prljavo rublje razvlačiti po našim medijima. Zato predlažem članovima Programskog vijeća da hitno posegnu, na primjer, za katalogom proizvoda u sklopu on-line aukcije Večernjeg lista, gdje će vrlo povoljno, upola cijene, naći perilice rublja. Šalim se, naravno, ali i dalje ostaje činjenica da Bljajić kao muškarac nije smio fizički nasrtati na kolegicu. S druge strane, Jadranka Kolerević očito se toliko zanijela poznatom Sevinom Štiklom da je doslovno shvatila refren: gdje stane njezina štikla, trava tu ne bude nikla...
- 15:10 - Komentari (31) - Isprintaj - #