< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Tomac protiv Tomca

25.03.2007., nedjelja

Promocija knjige prof. dr. Zdravka Tomca pod nazivom "Moj obračun s KGB-om" okupila je mnoštvo ljudi, a među njima niz istaknutih intelektualaca. Dok sam se vozila na promociju, pitala sam se što je to novoga priredio moj dragi profesor. Sam je u pozivnici naveo da "Obračun s KGB-om" znači obračun s komunizmom, globalizmom i bezboštvom. Poznajavući profesora dugi niz godina, najprije kao predavača na FPZ-u, potom kao novinarka koja je pratila njegov rad - ostala sam zebezeknuta sadržajem najnovije knjige. Istina, primijetila sam da je u zadnje vrijeme profesor smireniji, nekako duhovniji. Susreli smo se nekoliko puta nakon što je izišao iz bolnice, jedva spasivši glavu od sepse, i tada mi je zahvalio na brizi i telefonskom pozivu dok je bio u bolnici. Za jednog od tih susreta pozvao me je na promociju.
Zašto sve ovo pišem?
Kada sam nakon promocije došla kući počela sma čitati knjigu, za koju sam odmah uvidjela da je sadržajno drukčija od dosadašnjih njegovih knjiga. Ona pokazuje istinsku preobrazbu profesora Tomca od nevjernika u vjernika i od komunista do antikomunista. Knjiga je, kako je i sam rekao, njegov obračun s vlastitim zabludama. Posebno je zanimljiv dio gdje vrlo kritično, često i prekritično, secira svoj život i svoje postupke. Dirljv je uvod u kojem jedan njegov student, koji je poginuo braneći Vukovar, oraganizira suđenje ne Nebu - Tomcu, Tuđmanu, Mesiću, Vesni Pusić, Anti Gotovini i vlastitoj majci. Taj dio knjige, kako ističe Tomac, nastao je iz njegovih košmarnih snova koji su mu pomogli da nađe smirenje i prepozna pravi put.
Nakon promocije pozdravila sam se s biskupom ličko-senjskim Milom Bogovićem, koji me je ugodno iznenadio opaskom kako redovito čita moj blog. Nisam uspjela skriti iznenađenje kada sam to čula. Samo sam promrmljala kako ću ubuduće morati paziti što pišem o Crkvi i svećenicima. No, biskup me je fascinirao promovirajući knjigu pokazavši ne samo da je vrhunski intelektualac, nego da posjeduje zavidni smisao za humor. Njegova odluka da ispriča vic o tome da Posljednja večera sigurno nije bila u Hrvatskoj jer da bi, kod nas, Isus bio izdan već za doručkom - s razumijevanjem je prihvaćen od auditorija. Svima u dvorani je bilo kristalno jasno da biskup ne aludira na narod, nego na političku elitu povezujući vic s aktualnim trenutkom i činjenicom da generali Gotovina, Čermak, Markač i Ademi očekuju suđenje, a da je Norac već u glinskom zatvoru. Zato nije nikakvo čudo da je biskup kazao kako se kult tužiteljstava širi Hrvatskom. Inače, biskup je kao crkveni čovjek prepoznao pravu probrazbu dr.Tomca iz nevjernika u vjernika, istaknuvši da to nije bio falš čin sličan onima mnogih hrvastkih muževa koji su 1990. samo preobukli kapute, a da se nisu istinski promijenili. Zbog toga je biskup dobio najburniji pljesak nazočnih.
- 11:44 - Komentari (14) - Isprintaj - #