siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Anita
Rođena sam u Splitu kraj starog Hajdukovog igrališta, i godinama sam nakon toga s ocem odlazila navijati za taj klub. Osnovnu i srednju školu završila sam u Imotskom a politologiju i novinarstvo na Političkim znanostima u Zagrebu. Još za vrijeme studija radila sam na Radio Samoboru a kao najmlađi izvjestitelj izvještavala sam za Slobodnu Dalmaciju iz Vlade, Sabora i Ureda predsjednika. Zadnjih godinu dana zaposlena sam u Večernjem listu gdje pratim politička zbivanja.

Linkovi

Političar na detektoru laži

17.01.2007., srijeda

Predsjednik uprave Croatije osiguranja Hrvoje Vojković prošao je detektor laži kriminalističke policije. Sam je od iskusnih policijskih službenika zatražio da utvrde je li lagao kad je demantirao optužbe bivše supruge o tome da ju je zlostavljao u braku. Zanimljivo, ovo je prvi slučaj takve vrste, a najvjerojatnije će postati praksa u žestokim brakorazvodnim parnicama. Navodno će policija uputiti svoj nalaz Državnom odvjetništvu.
Baš me zanima hoće li ishod policijske istrage biti presudan za Vojkovićevu političku karijeru. Naime, on je zaledio stranačke dužnosti (mjesto potpredsjednika HSLS-a), a i predsjednica stranke Đurđa Adlešić potvrdila je da je zatražila njegovu ostavku.

A sad malo odgovora vama, dnevničari (blogeri)!

Točno je, odgovaram Znatiželjnom, Ante Tomić išao je sa mnom u razred. On je i moj rođak - moja i njegova pokojna majka od iste su loze Rimaca. Stanku mogu samo kazati da ogorčenost izbija iz njega, a Ledena je potpuno u pravu. T-Zombix zna da ima logike u njegovu razmišljanju, ali ima jedna sitnica. Čačić je obrazovan.
Uvijek me ražaloste priče poput one naše Lily. Žalosno je da ljudi primaju dvije i pol tisuće kuna, a rade sve subote, nedjelje i praznike. Treba nešto učiniti da se taj ponižavajući odnos promijeni.Oprosti Lily znam da je 500 kuna za tebe kao kuća.Nisam mislila ništa lošega.A poznajem ljude koji su čitav život ,preko 40 godina, radili a sada imaju mirovinu tisuću i pol kuna. Ne živim u svemiru.Krećem se među ljudima.
Slažem se, Gotovac je bio najpošteniji, ali, dodajem, i najobrazovaniji političar. I individualac, a narod voli populiste.
A Zagorki poručujem: zasad pišem besplatno.


- 12:51 - Komentari (25) - Isprintaj - #