I sve je tako kako treba biti, a ono sto bude bit ce... tetovirana jesen, i sanjiva do zore.. kao mrtav delfin sto sanja usnulo more..

buka. šarenilo. košmar. kaos. nered. masa. metal. staklo. dan. sunce. boli.
smiraj. jesen. sumrak. tišina. cimet. harmonija.
klaun. maska. vila. knjiga. bajka. boja. sreća. suze. kaleidoskop. žutilo.
nemir. sputanost. tratinčica. plesne haljine na maslačcima. gramatika. prozor.
okvir. slika. whiskey. uvenula. staklo.
krhotine. čaša. boljitak. zvijezda. prozac. gubitak. sam. mir.
dadaizam. politika. hitler. zlo. patnja. tišina. molitva. sol. miris.
cimet. kosa. vjetar. lagano. krišom. kradom. neprimjetno. ponavljanje. aliteracije. gubitak. spontano.
Ljubav. mržnja. Ljubav. mržnja. Ljubav.
točke. bubamare. krila. let. sloboda. boje. crtež. krede. priča. noć.
mjesec. osijek. stepenice. arhitektura. hipersenzibilno. komplicirano. brojevi. fizika.
nebo. galakcija. lizalice. slatko. šareno. djetinje. moje. tvoje. naše. nekada.
prosinac. pahulje. samoća. mir. vino. cimet. toplina. nedefinirano. gubitak.
proljeće. smrt. zeleno. jesen. tetovirana.

A što se tebe tiče, Živote, smatram da si ostatak od mnogo smrti (bez sumnje, ja sam već umro deset tisuća puta)..

srijeda, 16.07.2008.

This love

Imam jednu dobru prijateljicu.
ja: kad naucim svirat gitaru, doci cu ti pod prozor
ona: moze
ja: al me moras nauciti doci do njega, ne snalazim se u prostoru
ona: objesit cu svoju gitaru na balkon da se lakse snades:D

Bit je u tome sto je ta prijateljica, nazovimo ju Sanjom (draga) rekla da se brine za moje zdravlje. Citajuci moj blog, vise ne moze razlikovati fikciju od stvarnosti.
Pa, donekle je to istina. Ni sama cesto ne znam sto se dogodilo u reali, sto u snu.
Od sada cu pokusavati ne pisati tako pjesnicki kako sam pisala, tako da bi draga mogla znati sto je zaista od toga reala.
Inace, Sanja je prekrasna osoba koja pusta kosu:). I savrseno zna engleski. I ocito voli kuhati (kaze da svaki dan kuha osobi koju voli). Ne zna sto da istoj toj osobi pokloni za godisnjicu. I kad bih nasla jednu nijansu vezica za tenisice u prodaji, poklonila bih joj. I ima savrsene savjete:
"niki,
nemoj sanjati zivot
zivi svoj san
plesi
nije vazno sto drugi misle o tvojim koracima, to je tvoj ples,
tvoj san, tvoj zivot.."
...............................................................
Planirala sam pisati o svojoj zelji da kupim gitaru, ali sam se predomislila. Ponekad mi nedostaje jedna osoba. Rado bih pretipkala nas danasnji razgovor, no kako on nicime ne spominje da cita blog, a ni da ga ne cita, onda radije necu. Ne bih voljela da si nesto zabrije:).
Isplanirali smo da ce jedne veceri doci k meni sa svojom gitarom i da ce svirati.. cijelu noc. Par boca vina, neka knjiga poezije, gitara. Mi.
Cini mi se kao nesto u redu.
Veceras je pun mjesec. Mogli smo nocas, no ova je noc neprikladna kao i sve druge noci na svijetu.

Svaka je noc zamak za sebe
okruzena jezerom tame
i cvjetovima od zvijezda
njene sobe kriju tajne.
Djevojcica hoda po zamku
otvara sobu po sobu.
Prvo otvori ljepotu
zastane, zatvori vrata
okrene se i trazi dalje.
Dode do boli
prestrasi se i otrci.
Popne se na vrh zamka
u kuli spazi nevjerojatno
otvorila je sobu strasti
zatvori vrata i ostaje..
S jutrom bjezi iz sobe
ne okrecuci se
i zna da ce se vratiti
kada opet dode noc..
(moja, sada napisana)

Edit: NA moru SAM. Vracam se u 8. mj:). nisam tamo u mogucnosti ici na net. pa...

- 15:30 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.07.2008.

on: btw. zaboravih ti reci, imam curu u virovitici..

maja: ne, ti si hodala dolje, a mi gore. i onda sam ja njemu rekla ''gle ju'', onak pozitivno, a on meni ''ma vidim. zakon je''.
on: ti se zaista ne volis ljubiti? nekako mi izbjegavas poljupce..
neko vrijeme nakon toga izvali ovo gore:)))). jeeee
Najzabavnije od svega toga je sto on voli Bukowkog. I ja sam ga voljela. Do prije 5 min. Sada ga vise ne volim. Eh, jesu ti ferovci zahebani ljudi:))). Zapravo nije ni vazno, samo je cudno. Cak mi je ubrao i cvijetic.
No da, nekako sam se uvalila u to da sam se ljubila s tipom koji ima curu. Srecom sto ona zivi u drugom gradu, inace bih imala jos vecu griznju savijesti..hihihi:)))))
Dobro, Zapravo je tema ovog posta varanje. Nekako smo dosli i do te teme u mom zivotu. Samo je stvar u tome sto nisam ja prevarila decka (kojeg ni nemam) nego sam se ljubila s deckom koji je time prevario svoju curu. I na zalost, to sam saznala mnogo vremena nakon naseg ljubljenja. Mislim da ljudi koji varaju cure ili decke, a da s njima nisu u braku ili tako sto (dakle, imaju mogucnost prekida), nisu dovoljno zreli. A nisu bas ni posteni nesto:). U subotu smo bile na koncertima. Maja, ti si prelijepa:))) (procitat ce ona to).

Bas je savrsen osjecaj kada vices, pleses, vristis, pjevas i smijes se. Oni su se penjali gore preko Basce (to je kraci, mnogo kraci put) a ja nisam mogla. Znam, nespretna sam, bila je noc, mi smo bili polupijani i veseli, a trava je bila kliska od rose. Pa sam lijepo isla okolo Basce. I dovikivala se s njima gore. Osjecam se lijepo. Veselo i zivo. Mozda je uzrok kisa sto je padala nocas.. (nocas sam izasao na kisu, prosao na drugu stranu grada..)
Eto. Moram mami ici pisat pismo. Dream of mirrors..

- 15:50 - Komentari (14) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.07.2008.

*Svaki puta kada mislim da znam sto ces sljedece uciniti, ti ucinis nesto za sto nikada ne bih rekao da ces uciniti.*
Tako je jedna osoba opisala moju osbnost. I kada ne znam za sebe, ipak postojim na neki nacin. Moje je postojanje odredeno cinjenicom da je jesen blizu. I da ces mi doci. A ako i ne dodes, ne bojim se tvog nedolaska. Bojim se samo da bi mogao zaboraviti svu ispunjenost koja postoji sakrivena u nama. Trenutak iznenadne tisine koji nastupi pogledom u necije slucajno sretnute oci, budi me iz svih snova sto sanjam i dize tebi. Daleko si kilometrima i zapravo je vrlo cudna ceznja sto me mori. Ne znam sjecas li se ikako topline mog zagrljaja ili boje moga glasa kada sam vesela. No znam da se sjecam svake pojedine boje, nijanse, tona i njeznosti tvog glasa, nacina na koji izgovaras ime..
Ne bojim se. Prepustena sam trenutku. Rekao si da za sve na svijetu postoji trenutak. Mi smo samo imali srece sto se nas trenutak poklopio.. A mozda bude srece jos i vise. Jednom kada skupim hrabrosti i nepripremljenom ti zarijem notke u dlan, podsjecajuci te da jos postojim tamo negdje, mozda dokazem sebi da si tu.. I da neces otici nigdje. Gubim se u ljetu. Osjecam se nesretno gledajuci kako je sve isprazno. Pobudujem duhovnost rijecima sto sam ih skupila knjigama iz cijelog svijeta. Pateticna sam.
Nekako mi je bilo tesko uvjeriti samu sebe da te ne volim. Da sam te zaboravila i da mi ne znacis nista. Bilo je tesko, sve dok nisam shvatila da od toga nema koristi. Naucis zivjeti sa svom tom kolicinom emocija. Malo te mrzim, malo te volim. Iz dana u dan spoznajem neke ove emocije nastale mijesanjem svih primarnih koje su vezane uz tebe. Ne sanjam te. Nikada. Jednostavno te zamisljam. Sjedim bedastog pogleda u nesto sasvim deseto, a misli su mi tamo u tvom gradu, na mjestima koja jos nisam posjetila, sa tvojom rukom u mojoj ruci. To je sasvim dovoljno. Ne bi li mogao povremeno doci i primit me za ruku, kako bih se osjecala zivom i ispunjenom?
Volim zamisljat tvoj miris. Tvoj glas. Nacin na koji mi kazes da sam neozbiljna i malecka. Osmjeh i onu mudrost sto zraci iz tebe. Dodir na svakom komadicu svog tijela, dodir koji nisam a ni necu osjetiti. Jednostavno te volim. Cak te vise ni ne trebam pored sebe da bih te voljela. Dovoljno mi je znati da postojis. Da se budimo jutrom, pijemo coca colu (koju jos uvijek mrzim) proizvedenu u istoj tvornici, i da jedemo iste bonbone. Da slusamo relativno istu glazbu, i citamo mozda cak i iste knjige. Da me se ponekad sjetis. Da..
*Znam da ce sve biti bas onako kako treba biti...*
Image and video hosting by TinyPic

- 21:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.07.2008.

Primitivizam na naski

Kod nas su se ovih dana odrzavali Podravski motivi. To je kulturno umjetnicka manifestacija. Odrzavali su se neki koncerti, izlozbe i tako. Moji su roditelji u subotu na vecer isli van. Bio je koncert. Ovo sto cu vam sada ispricati nisam vidjela ja, vec oni. Samo cu pisat u prvom licu, lakse mi je.
Stajali smo pokraj nekog covjeka. Onako, cisto pristojan. Vidi se da nije neki propalitet ni nista slicno. Pokraj njega stoji njegova zena. Dolaze dvije djevojcice, jedna kojih 16-17, kao ti (misli na mene), a druga 13. Starija mu nesto kaze, no nismo culi sto jer stoje previse daleko. A on, samarcinu opali starijoj, samarcinu mladoj.
Moj impulzivan tata kakav je, okrene se i gleda zasto nigdje nema policije. Oko njih stoji najmanje stotinjak ljudi, i nitko ne reagira. Tata se okrene i hoce opalit samar covjeku, no oni vec negdje idu.
Eh, i recite vi meni kakvo smo mi drustvo kad roditelj samara dijete mojih godina. Da to meni moj napravi, mislim da bi se potukli. Najozbiljnije.
Ajmo sada vedrije temice=)
Krstitke su prosle oke. Mali je sve lijepo prespavao:).
Image and video hosting by TinyPic
Necak i seka:) (njegova mama)
Image and video hosting by TinyPic
Seka, necak, sogor i njegova curica iz prvog braka (moja necakinja, ajde)
Image and video hosting by TinyPic
Bebac, moj frend Opic i ja
Image and video hosting by TinyPic Jedan dio obitelji na okupu
Image and video hosting by TinyPic
Mali necak na krstenju (sfinjica, kako mu tepamo)

- 18:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 04.07.2008.

Pripreme za krstitke i kako volim kuhati

Znate, ponekad ono sto vrijedi za mene, ne vrijedi za cijelu moju obitelj. Tako da ce se mali Fran krstit ove subote. Eto slikica kolaca koje smo pripremile mama i ja. Zapravo nisu sve jer me istjerala iz kuhinje kad je shvatila da vrebam na nju fotoaparatom.
Image and video hosting by TinyPic
To je prva torta
Image and video hosting by TinyPic
To je druga torta
Image and video hosting by TinyPic
Kolacici
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I na kraju jedna uhvacena fotka moje mame koja cuva svog unucica:)
Image and video hosting by TinyPic


- 16:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 01.07.2008.

Zene i muskarci

Muskarci su niza vrsta. Za 500 godina oni nam nece biti potrebni. Nadam se i prije. Nije da generaliziram, ali jucer mi je jedan balavac posteno digao tlak. Ne znam kako si itko muskog roda moze dopustiti da nazove jednu zenu droljastom, kuckom ili bilo cime slicnim. Nadam se da cu uskoro upisati fakultet u nekom vecem gradu gdje cu usavrsiti svoje borilacke vjestine. A tada cu svakom muskarcu koji se usudi tako nesto reci razbit jaja.
Sve vise gubim vjeru u to da su muskarci pametni. I sve mi se vise svidaju zene. Zapravo vjerujem jos samo nekim primjercima muskog roda.
Nade se jedan mali balavi krelac i sve zezne. Muskarci su nas tlacili stoljecima. U nekim drzavama oni jos tlace zene. I to nije u redu. Mi radamo i odgajamo djecu. Vrijeme je da mi njih tlacimo. Oni nam nisu potrebni. Umjetna oplodnja ce omoguciti da imamo djecicu bez njih. Bilo bi super kad bismo mogle radati samo zensku djecicu. Izmislit ce robote koji ce raditi teske fizicke poslove umjesto muskaraca. Nece nam biti vise potrebni.
Nije da ne volim muski rod. Samo mi se gadi vecina primjeraka koje sam upoznala. Grubi su, bezobrazni i prosti. A ja sam njezna, pristojna i bole me njihovi postupci.
Imam nekoliko muskih prijatelja. Vecinu njih vidam dva-tri puta godisnje. Oni su stariji, uglavnom. I dobri su prema meni. Nisu grubi. Nisu bezobrazni. I nisu seksualno ugrozeni. Ne nazivaju zene droljama i slicno, vec ih POSTUJU.
I ja njih postujem. Postujem sve ljude koji su dobri prema meni. I onda sam ja dobra prema njima. To je nekakava logicnost. Darko mi kaze da bih trebala ignorirati ljude koji su "nizi od nas". Misli gluplji od nas. Ne znam bas. Ne smatram se nesto narocito pametnom, ali se smatram pristojnom.
Zamislite da zena muskarca nazove pederom koji jebe sve sto hoda (bez uvrede, nisam homofobicna, samo znam sto ih najvise boli). Bi li se oni osjecali dobro ili lose?
I zasto su sve zene koje promjene par muskaraca odmah drolje, kurve i lose, a muskarci su frajeri sto nas vise zajebu. Gadno.
Gade mi se te pretpostavke koje nemaju smisla. I gadi mi se 95% muskaraca sto ih znam u stvarnom zivotu.
Necu se ispricati, ali ima muskaraca koji su zaista oke. Njih ovo ne ide=)
Image and video hosting by TinyPic
I ovo je bas lijepo. Vidjet dvije zene. Jer su obje prekrasne:)

- 17:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (16)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (12)

Zaigrana i nadasve djetinja, još uvijek
ju vrlo lako možete potkupiti slatkišima,
balonima i mašnama..
Voli cijeli svijet, Život i sebe, a ostalo je
ponekad vrlo nevažno..

Misliš li da se još uvijek mogu uvjeriti da sam sve ovo samo sanjala?

© Nikol Bali

Svi tekstovi na ovom blogu podliježu Zakonu o autorskim i inim pravima.

nikolbalikc@gmail.com