I sve je tako kako treba biti, a ono sto bude bit ce... tetovirana jesen, i sanjiva do zore.. kao mrtav delfin sto sanja usnulo more..

buka. šarenilo. košmar. kaos. nered. masa. metal. staklo. dan. sunce. boli.
smiraj. jesen. sumrak. tišina. cimet. harmonija.
klaun. maska. vila. knjiga. bajka. boja. sreća. suze. kaleidoskop. žutilo.
nemir. sputanost. tratinčica. plesne haljine na maslačcima. gramatika. prozor.
okvir. slika. whiskey. uvenula. staklo.
krhotine. čaša. boljitak. zvijezda. prozac. gubitak. sam. mir.
dadaizam. politika. hitler. zlo. patnja. tišina. molitva. sol. miris.
cimet. kosa. vjetar. lagano. krišom. kradom. neprimjetno. ponavljanje. aliteracije. gubitak. spontano.
Ljubav. mržnja. Ljubav. mržnja. Ljubav.
točke. bubamare. krila. let. sloboda. boje. crtež. krede. priča. noć.
mjesec. osijek. stepenice. arhitektura. hipersenzibilno. komplicirano. brojevi. fizika.
nebo. galakcija. lizalice. slatko. šareno. djetinje. moje. tvoje. naše. nekada.
prosinac. pahulje. samoća. mir. vino. cimet. toplina. nedefinirano. gubitak.
proljeće. smrt. zeleno. jesen. tetovirana.

A što se tebe tiče, Živote, smatram da si ostatak od mnogo smrti (bez sumnje, ja sam već umro deset tisuća puta)..

četvrtak, 10.01.2008.

Bipolarni sukobi i obiteljski odnosi

Kada pogledas, mi smo jedna sasvim prosjecna obitelj za nase standarde. Dvoje djece, mama i tata. Jedno djete zaruceno i vise ne zivi s ostatkom obitelji, pa ostalo nas troje. I sad, dolazi problem. Moja seka ima 24 godine i trudna je. Mama je seku rodila sa 17 godina. Da, dobro ste procitali. Bila je mlada nego sto sam ja sada kada je ostala trudna. Mene je rodila sa 24.
Uglavnom, draga mamica si je uvrtila neki film da bi njezino mlade djete (iliti ja) moglo ostat trudno. Oke, no problems mum. Svaki dan moraju barem jednom spomenut Tomija, nek pazim sto radim i nesto slicno. Mislim, zivimo u vrijeme kada djeca od 10 godina znaju kako djeca dolaze na svijet, kako se zastititi od toga da oni dobiju djecu itd.
Ispada da moja najdraza majka ima panicni strah (panika) od toga da njezino djete ne dobije djete. Kul.
Dalje, kao sto sam jednom pisala, imam neke probleme sama sa sobom. Tj, ja sam bipolarna licnost. Stalno sama sa sobom imam probleme. Dobro, to zna vrlo malen broj ljudi u uzoj i siroj okolini.
Uglavnom se vrti oko toga da me jako ljute postupci mojih roditelja (a dobro, koga nisu ljutili u mojim godinama) i silno im zelim proturijeciti a opet im ne zelim proturijeciti nego se povlacim u sebe i postajem nesigurna. Profesori u skoli su jako nepravedni (ne govorim ovo zbog sebe) i to me smeta do nebesa i rekla bih im, a opet sutim jer se sjecam kakva sam sranja imala prije zbog toga. Uff.
Ne svida mi se sogor jer je imao dvije zene prije moje seke, ali ako joj to kazem, ona nece htjet pricat sa mnom.
Ma ludo.
Dalje, obozavam svoju frendicu, ali decko ju vara i ona mu fino gleda kroz prste. Prvi puta kada je saznala otvoreno da ju vara, oprostila mu je. Dobro, sada su praznici pa je mozda doslo sve na svoje, ali opet.. Nemoj biti luda i dozvoljavat si da te ponizava, nitko nije vrijedan toliko da te moze ponizavati.
E kod toga me muci to sto znam, da bih, kada bi mene Tomi prevario bila spremna oprostiti mu.
Ne znam. Prije sam se borila protiv svake nepravde, svega sto me je smetalo i svega sto je smetalo druge. Danas me sve to smeta jednako kao i prije ali sada sve ostavljam da ide svojim tokom. Mjenjam samo sebe i moram ovo priznati, iako sam mislila da nikada necu (i mrzim samu sebe zbog toga) ucim traziti kompromise.
Sad sam opet ljuta i idem jest karamelino:)

- 15:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (16)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (12)

Zaigrana i nadasve djetinja, još uvijek
ju vrlo lako možete potkupiti slatkišima,
balonima i mašnama..
Voli cijeli svijet, Život i sebe, a ostalo je
ponekad vrlo nevažno..

Misliš li da se još uvijek mogu uvjeriti da sam sve ovo samo sanjala?

© Nikol Bali

Svi tekstovi na ovom blogu podliježu Zakonu o autorskim i inim pravima.

nikolbalikc@gmail.com