petak, 24.03.2006.

PROKLETO SAMA

p.s. ova pjesma je moja i nadovezuje se na moj zadnji post, pa prije pjesem pročitajte post....

....prokleto sam tužna, uplakana i sama
još i danas nikako ne shvačam što je to sa nama
što se dogodilo, koja kap je prelila čašu,
tko se to usudio da ubije ljubav našu???
oboje smo sada noćima sami,
i ja i ti tužni, poklanjamo suze tami....
tuga, tuga i samo tuga uz nas,
u bježanju od stvarnosti tražimo spas.
nije više isto, bez tebe prokleto boli
plaćem tiho sama i za našu sreću molim....
nikad shvatiti neću
zašto su nam željeli oduzeti sreću?
zar uživaju kad nas vide ovako tužne
uplakane i same dok bježimo od sudbine ružne???
a htjeli smo s njima podijeliti sreću, željeli da budu uz nas,
no oni ljubomorni sad u našoj nesreći vide svoj spas....
slijepo smo im vjerovali, poklonili im sve što se pokloniti smije,
e da smo znali što se iza lažnog osmjeha krije...
ljubavi moja, sada opet ti i ja potpuno smo sami,
noću kad nema nikog tiho plaćemo i poklanjamo suze tami....
oni što nas razdvoje lažni su prijatelji naši
stalno se pitam " zašto?" dok posežem prema punoj čaši....
ponekad pišem pisma o meni i tebi,
al nikad ih poslala nisam, njih ostavljam sebi....
da me sjete na tebe i mene, da me sjete na naše dane
dok smo se voljeli u proljeće kad nisu bile gole grane...
kad godi ih čitam, uvijek ih uzmem u ruke
plaćem od puste tuge, i ove nepodnošljive muke...
nemam hrabrosti da pošaljem ih tebi
bojim se da me ne bi shvatio, pa ih ipak ostavljam sebi...
i pjesme pišem jako ćesto, kao većeras, slažem rime za tebe
činim to da mi bude bolje i da manje mućim sebe...
želim kroz njih izbaciti sve osjećaje koji me guše
opisati sve one koji me preziru i snove mi ruše.
želim kroz njih zapitati nebo zašto mi ljubav uze
zašto ovoliko patim i zašto poput žara peku moje suze???
želim jednostavno izbaciti tugu i nemir iz sebe
želim izbaciti tvoj lik, tvoje ime, želim izbaciti TEBE!!!
ne želim više patiti, ne želim plakati, ne želim biti sama,
želim sve zaboraviti, ne želim da me više prati tama...
želim da bar nekako uspijem zaboraviti tebe
ako nam ne daju da uživamo zašto još više da mućim sebe????
neka iza mene ostane sve što je bilo ružno,
ja se jednostavno ne želim i dalje osjećati ovako TUŽNO!!!!!

- 20:08 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....