laži i obmane

subota, 19.02.2005.

Da je Bukowski pasta za zube, odmah bi ga kupio.

Dobro, danas sam se opet sjetio da volim Bukowskog. Pa što. Onda mi je mala Crvena dala ideju. E sad, pošto ideja ne može stajati sama, dodao sam i post sa svojeg starog Bloga, jer nema smisla da opet pišem o Bukowskom, kad mi je još svjež stari post:

Pa ovako... posto je ovo ipak moj bLOG, nema smisla da ne pricam o sebi. Zato je vazno reci koju knjigu nosim vec duze vrijeme sa sobom, cisto tako, otvorim je na nekoj stranici i pocnem citati. Onda dodje Kvatric, sidjem, udjem u 5icu ili 7icu i idem dalje. Onda dodje FER. I sidjem, udjem u Cassandru, citam. Cijelo vrijeme citam. Natrag isto. U zadnje vrijeme se uglavnom radi o knjizi.

Kupio sam je u second-hand knjizari u NYC ovo ljeto, odlicna je. Vec sam je vise puta procitao, ali kako je to zbirka prica, ne moze se bas govoriti o citanju cijele knjige nekoliko puta. Rijec je o Bukowskom, dijelu jedne od njegovih zbirki, izdanom pod imenom Tales of Ordinary Madness.

Mozda je Bukowski isfuran vec, nemam pojma. Nesto sam bio cuo o njemu, nista posebno, prije nego sam kupio knjigu. A kako sam bio u gorespomenutoj knjizari, nije imalo smisla da nesto ne kupim. Pa sam kupio Bukowskog. I odusevio se. Covjek jednostavno dobro pise.

Za one koji ne znaju, on je jedna kretencina, zenskaros, nasilnik, alkoholicar, depresivac, slabic. I sve to priznaje i djeluje kao da ga bas briga. Ne znam koliko je sve to istina (rekla bi Crvena: nekako mi pari ka da je), ali ako laze - dobro laze. Pise uglavnom o tome kako se je napio, koga je uvrijedio i u kojoj rupi je nakon toga zavrsio i na koliko dugo. Ne razumije zasto ga ljudi citaju (ili se pravi - dobro), covjek ima osjecaj kao da je na pelinu s njim. Evo jos jednog mrtvaca za moje drustvo u ZUSPu. (Mozda bih trebao napraviti listu... i hocu.).

Vjerojatno cu pisati jos o njemu, a zasad malo Q dio:

Q1: Zasto na online knjizari Algoritma pise da imaju Bukowskog, a ja ga ne mogu naci na polici? Moram pitati osoblje...
Q2: Gdje ima za downloadati eBooks sa zanimljivom literaturom (a da nije tehnicka ni previse stara)?
Q3: Koliko je komada jedno tuce?
Q4: Koliko je komada jedan gros? A koliko tuceta?
Q4: Je li sustav neobicna i zastrasujuca rijec? ;)
Q5: Koliko je tuceta jedan komad?
Q6: Zasto ja ne idem spavati kad sam pospan nenormalno?
Q7: Nadopuni: O tom, potom, pijan __________
...
- O.k. I'm losing my mind. Anything else?
- We want to help you, Mr. Evans. I believe we've found a piece of your mind. Would you like it back?
- All right, give me a piece of my mind back.
The clerk reached under the counter and came up with something wrapped in celophane.
- Here it is, Mr. Evans.
- Thank you.
Frank dropped it in his coat pocket and walked outside. It was a cool autumn night and he walked down the street, west. He stopped at the first alley, stepped in. He reached into his coat and got the wrapped-up thing, peeled the celophane off. It looked like cheese. It smelled like cheese. He took a bite. It tasted like cheese. He ate it all, then stepped out of the alley and walked down the street again.
...
iz An Evil Town, Charles Bukowski

<< Arhiva >>

0