Otkucaj

subota, 04.02.2006.

Forsiranje Zaljubljenosti

Bio sam jučer na premijeri Trnoružice. Ja nekako ne volim premijere.... Nešto mi se ne sviđa kod činjenice da se hrpa ljudi dolazi samo pokazati.
Nevezano uz to, scenografija i kostimografija su bile užasne, kič da ne može biti veći. Ali koreografija se pokazala zanimljivom u najmanju ruku.
To mi nije jedno od boljih njegov djela (mislim na Pjotra Iljiča) tak da.... Ipak je Debussy.... (dosta o Debussyu)

Uglavnom, kad sam napokon došao doma sjeo sam se i počeo nešto čitati o počecima svemira, o energiji itd. U suglasnosti, mnogo znanstvenika zaključuje da se u jednom trenutku vrijeme odvojilo od materije. Mene zanima kako je došlo do tog trenutka ako nije postojalo vrijeme. Navodno su na početku vrijeme i materija bili jedno, i od tuda proizlazi da je vrijeme 4 dimenzija.

Tako sam sjedio i čitao te teorije (koje mi u životu vjerojatno ništa neće značiti), i razmišljao kako je određeno vrijeme prošlo od kad sam bio na Trnoružici. Zanimljivo je to, da su svi osjeti, sve misli, svaki dodir, svaka želja vezana uz trenutak. To se svakog trena nekako mijenja. Ne potpuno, ali se ipak mijenja....

Taj prolaz vremena je zanimljiv, jer vrijeme ne postoji u nama vidljivom i osjetljivom spektru.... Neću dalje... Još nisam popio kavu, a već sam o vremenu post i napisao

Break a leg, tj. slomi nogu u Budimpešti
- 10:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>