Otkucaj

srijeda, 01.02.2006.

Crne rupe i druga područja iz kojih svijetlo ne izlazi

Prvo, kažem si da će mi televizija biti učvrščujuće iskustvo, tako da moram i ja sudjelovati.

Sudjelujem na ovaj način;

Lagano otvorim usta, tako da mi vilica stoji poluotvorena. Pokušavam ne uvlačiti slinu, pa slinim, te ostavljam oči poluotvorene i polufokusirane, tako da ne koristim ni jedan mišić. Uzimam pasivnu zabavu, ali prenosim tu pasivnost na cijelo svoje biće. Lagano Televizija prodire u mene. Ležim u svojem manjku participacije i odgovora. Potpuno sam inertan. Uskoro pa će mi se neuro-transmiteri polako početi gasiti. Već to i osjećam. Mmmm... Dopamin. =)

Toliko o neurotransmiterima,
Toliko o Televiziji

Čini mi se da ta televizija potiče želju za senzacionalizmom i brzom zabavom. Intersantno je da je to zapravo na neki način i definicija Vraga. U Kršćanstvu.
Ja ne vjerujem u Vraga- biće koje je potpuno opredjeljeno da širi zemaljske želje, korupciju i potpuno uništenje. Mislim da Čovjeku kao biću za to ne treba pomoć. Možemo i sami biti takvi. Bez nekog "Vraga".

Zanimljiva su mi istraživanja koja govore da je Vrag dopisan u Bibliju tek u Srednjem Vijeku da bi se ljudi suzdržali od svakojakih zapanjačkih zločina. Nije tada bilo našeg "svemogućeg" pravosudnog sustava. Ja ne vjerujem ni u zločin. To je jedna prilično čudna stvar. Zašto su baš prema Krščanstvu stvoreni zakoni? Mislim, nemam ništa protiv njih, ali neke bi kulture ipak rado papale ljudske mozgove da nisu došli bijeli englezi i pročitali što je njima nepismena kraljica ili kralj rekao/la. Borneo je dobar primjer uništene kulture i uništenih zakona.

Ako i Bog postoji, ne želim da ovo zvuči bogohuljično (?), onda On sigurno ima odličan smisao za humor. Mislim, Tip stvori Svijet, ljude, (bez uvrede M. i L., ali evolucija je isto uvaljana u ovo), životinje (makar su i ljudi životinje, ali ne budem sad tu zalazio...), uglavnom, Tip se potrudi, i onda ostavi nama na volju šta da radimo, dade nam Svijet i gleda nas. (Englsoc- Big Brother- ne?)

Da sam Ja Bog (dobro zvuči. Hahaha), knjiga postanka bi ovako počela: "Prvo je bilo ništa. Zatim je bio Mak. Stvorio je Svijet, Nebo, Prašinu, Bakterije.... Stvorio je ljude. Prvi se zvao Adam i imao je 15 žena (poligamija hahaha). Mak je strpljivo čekao jednu generaciju, te porobio čitavo Čovječanstvo da rade sve što On poželi-" Bio bih Tiranin.

Ma šalim se. Ali stvarno, ako i postoji Vrag, to je onda sam Bog. Podijeljena ličnost. On je onda Stvoritelj, ili Tatica, ne postoji drugi. Mislim od kud se stvorio Vrag? (ima nekoliko ideja oko rata u Raju itd, ali to mi zvuči kao još veća besmislica od same Crkve) A ako je Bog stvorio čovjeka prema slici i prilici, onda to još više pojašnjava moja razmišljanja. Ma jedini Bog u mom svijetu, smo mi sami. Jedini Vrag smo mi sami. Sami stvaramo svoj svijet. U glavi nam je jedan Univerzum, sve što poznajemo se tu nalazi. S tom moći možemo puno napraviti i puno uništiti.

evo vam malo jazza, malo uživanja, malo moći. Jackson Pollockov rad. Drip-painting (uočite da su one "točkice i crtice" na desnoj strani žena)

Image hosting by Photobucket

Toliko o vizualnim aspektima nevidljivih crnih rupa i postanku Svemira
(Šta se znanstvenici nisu mogli sjetiti boljeg imena nego "Big Bang", ili "Veliki Prasak?" Kakav je to bedilan naziv?)
- 17:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>