Majra

< kolovoz, 2015 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2015 (2)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)

Opis bloga
PLAVO
Kao borovnica, kao oči, kao
Svetlo u zadimljenom baru, kao san, kratak
Poput povetarca, kao more. Plavo.
@ A.

Ako ne znaš, ko sam ja, Ljubav zna:

Linkovi





Online Users



Ja (Veronika)


Ljubav

Više ti ne pišem toliko mnogo.
Ti si sada dio mojih dlanova. Prstiju. Šnale nemarno skupljene u kosi.
Ti si sada dio mog usnulog obraza kada uveče tonem u san. Moj otisak u njemu.
Ti si sada dio moje šetnje ujutru po kruh i perece. Dio mojih očiju dok gledam oblake nad semaforom.
Ti si sada dio one tople vode u staklenoj tuš kabini što mi teče niz vrat, leđa, grudi, preko stomaka do butina pa preko glatkih nogu do pete i prstiju.
Ti si sada dio svih mojih čežnji, strasti, radosti.
I poneke tuge.
Više ti ne pišem toliko mnogo
Ti si sada dio mene.


@ S.

10.08.2015., ponedjeljak

Time don't exist, exist only watch

Sat pokazuje pogresnih 01.50, to je vrijeme od sinoc dok je tvoja topla ruka bila na onom gornjem kvadrantu moje butine, ono jedno mjesto gdje me strasno golica kada stavis ruku pa se mrdam a ti se pravis ozbiljan i pokusavas da me natjeras da ne zaspim dok gledamo film a ja zacarano gledam u sat i ako se skazaljke ne okrecu pokusavam da zamislim tu vjecnost mene golicaju ti tvoji prsti, Woody Allen se raspravlja sa prostitutkom, a soba se u ritmu ventilatora okrece u mojim grudima i ja udisem miris tvog parfema i pokusavam da zamislim kako ce od sutra tako mirisati moje majice i ja cu se toga sjecati dovoljno dugo dok se ne desi ponovo.

Ipak je 04.00 iako sat pokazuje vrijeme od sinoc, sve kere su zalajale dok sam te jako jako stegnula, dok si me jako jako stegnuo, pokusavajuci upiti tvoj miris koji je sada i moj i od 04.00 tako ce mirisati i sve moje majice.

Skidam plahte, prekrivace, jastucnice, skupljam rucnike, boce, ostatke od pizze, kutije od sladoleda, pepeljare.

Vrijeme i tako ne postoji.
- 04:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.