subota, 05.12.2009.

Usnuli čuvari i portal u skrovita prostranstva…

Sigurno ste čitali ili čuli o raznim demonima, duhovima ili čudnovatim spodobama koje žive u starim gradovima svijeta; kao u Pragu ili Parizu, ili Londonu, ali kladim se da nikad niste čitali o čudovištima koje nastanjuju naš glavni grad, grad Zagreb.

U jednoj staroj knjizi koju sam pronašala na tavanu (lažem, niti je knjiga stara, niti sam je ja pronašala na tavanu) pročitala sam o nekad aktivnim, a sad usnulim čuvarima Zagreba.
Dakle, Zagreb su nekoć nastanjivali Grifoni, demoni i ostala fantastična bića.
Svako od tih bića imalo je svoju ulicu, zgradu ili dio grada koje je nastanjivalo. Većina njih bila je varljive čudi i vrlo hirovitog raspoloženja. Više manje svi oni imali su sklonost u određenim prilikama i okolnostima reagirati i dobro i loše. Mogli su pomagati ljudima, ali mogli su se i vrlo okrutno osvećivati. No ipak, većina zagrebačkih beštija bila je neutralna i nije se previše pokazivala građanima (ali uvijek ima iznimaka).
Tu i tamo bi se znalo dogoditi da priupitaju nešto, nekog sasvim slučajnog prolaznika.
Tako se dogodilo da me je jedan mlađi lav pitao koliko je sati dok sam prolazila ispred galerije Starih majstora na Zrinjevcu.

Još i dan danas lavlje glave i kipovi krase stare zagrebačke zgrade i palače; pa ako se ikad izgubite, ne očajavajte, nego upitajte jednoga od njih za pravi put. Sigurna sam da će vam pomoći ( pomogli su i meni u više navrata ), jer su i oni usamljeni na svoj način.

Image Hosted by ImageShack.us
Bitka minijatura stvorenja fantastičnih svijetova

Kada je J.R.R. Tolkien pisao prve stranice Hobita ili triologije o prstenovoj družini, mislite li da je mogao naslutiti da će njegove stranice udahnuti život čitavim svijetovima fantastičnih bića, vrlih stvorenja, čudovišta, i spodoba?
Naime, upravo u našem gradu, postoji mjesto gdje usnuli čuvari, beštije, spodobe, vilenjaci i fantastični, izgubljeni svijetovi tragaju za ljudima koji će ih oživjeti. Nazovimo to portalom, vratima u jedan sasvim drugačiji svijet.

Image Hosted by ImageShack.us
Warhammer minijature

Mjesto je UMS Agram (interesantan akronim „UMS“ zvučnog karaktera, naime predstavlja udrugu minijaturista, maketara i igrača stolnih igarara)

Skupina entuzijasta i zaljubljenika u svijetove gdje pojavnost postaje zbilja, osnovala je udrugu 2003. godine. Njihova misao vodilja bila je stvoriti mjesto u užurbanom i tmurnom gradu gdje ljudi željni putovanja kroz vrijeme, spoznaje fantastičnih svijetova mogu naći svoj dom.
Štošta možete raditi u UMS Agramu. Na primjer, možete modelirati minijature, skupljati, bojati, stvarati vlastite vojske u Warhammer svijetu Games Workshopa te voditi epske bitke s (ne)prijateljima. Možete stvarati vlastite svijetove, zemlje, pišući ih pretvarati u djelo. Naposlijetku možete samo navratiti kao što sam ja to učinila i zaviriti u čaroban svijet daleko od svakodnevnih briga i problema stvarnosti.




Poveznice:
Games Workshop
UMS Agram
Warhammer Online

| 16:44 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>