Reckless life

16.09.2007., nedjelja

Evo me opet!!!

Dakle, od kud da krenem... sretanZnam da me dugo nije bilo. al se pokraj Need for speed- a i GTA jednostavno nisam mogla prisilit da tipkam novi post...belj Btw HVALA Ivona... He he... kissPreko ljeta sam bila u Satrajevu na Sarajevo film festivalu... Bilo je super....thumbup Prošetale smo ( sestra i ja ) crvenim tepihom,cerek odgledale dva filma: Seven virgins- neki španjolski, bio je fora, cijeli film je onako razvučen, al zato kraj dođe ful nenadano i šokira te za poludit, onda Sutra ujutru koji mi je bio bolji... Srpski film, baš je bio smješan... Bili su i neki stranci, oni su čitali sa titlova... Bu- hu... beljNama je bilo bolje... Mislim, neke fore i to nisu smješne ako ne kužiš srpski tako da su se smijali na silu... Mi počnemo, evo i njih... Baš su povodljivi... He he...smijeh Ugl jedan dan smo prošetale 17 km... Šok na šok za naše sve moguće organe i mišiće... He he... Sprdam se... Kupile smo si Nightwish novi CD za čak 20 kn u Sarajevu... Špica... eek
I vratismo se tjedan dana prije škole, i naravno svaki dan van navečer... Da, sve bi bilo super da se jedan da ne dogovorim s Eli da ćemo se nać u 7 na Jelačiću... Ja još došla 15 do 7 zbog busa, a Eli lijepo, onako onim svojim trk- hod korakom, došla u 10 do 8... Ah, što reći...zujo Došlo mi je da si kupim bon i nazovem ju...rolleyes Ne bi se ona javila... Sad negdje štrebari bio, javila se da napravi referat... Crna ovca u razredu... He he... roflSprdam se... Dakle, prvi dan škole, oni glupi prvašići izlaze van s besplatnim knjigama... Kako lošeee... Nije fer... Sad 29. idemo u Istru s prof iz hr... Ko je išao u Gortan, znat će koliko nam je bilo zabavno kad smo išli krajem osmog... NOT...lud He he... Joooj upravo sam bila na utube- u, gledala spotove od Gunsa, divila se mladom Axl- u...naughty I onda glupača kliknem na Live 2007 i izbaci mi gadnog, zategnutog Axla kako skače po pozornici... bangLošeee... Ša si je napravio čovjek, a bio je baš lijep...
Dobro,da se vratim na izlete... Početkom 12. mjeseca idemo u Beč na dva dana... Wiiii... Samo šteta ša ne idemo duže...zubo
U Sarajevu sam gledala masu serija na animal planet, bio je neki o morskim psima, pa su prepričavali kako su imali susret sa njima... Užas... Neki lik se furao na dasci i skužio peraju, popeo se negdje pri sredini ( ogromnu je dasku imao) i odjednom mu se prednji dio daske podignuo, a on je skoro sletio s nje... Ispostavilo se da je psina od 6 metara naslonila glavu na dasku ( stražnji dio daske ) kako bi proučila ša je na njoj, i onda je samo nezainteresirano otišla dalje, a ovaj nabrzinu doplivo do obale... deadKhm khm... Užas... Onda su vršili ispitivanja i kao da psima te daske liče na kitove pa ih onda napadaju... Ili na neke druge životinje... Pa su stavili bebu morskog psa u neki akvarij, uspavali ga i u vodu stavljali uzorke krvi hobotnice, još nekih životinja i čovjeka... Reagirao je najviše na hobotnicu, a na čovjekovu krv nešto malo, pri dnu... Lijepo, lijpeo.... Ličimo im na kitove... He he... wink
Onda sam iz prvih redova pratila tučnjavu naših navijača i ovih iz Bosne...yes S tim da je naših bilo 6, a njih 30... Ishod se zna, ne... He he... Ugl, a onim policajcima je čak trebalo pola sata da dođu... ccc Onda smo išle u Rock teatar gledat tekmu i tu sam izludila sestru jer sam navijala za naše... I ono kad smo pogodili dva gola u tri minute, ovi u kafiću svi počeli psovat, nervirat se, a ja flegma, smijem se... Mislim da me u tom trenutku sestra povukla van... He he...rofl Ma šalim se... Izdržala je samnom do kraja... He he... Bilo je fora... Išli smo u Sarajevsku pivnicu...party Baš je velika... He he... Najjači dio boravka: ćevapi kod Želje... Ha hahaaha... njamifino Uploadat ću slike kad mi se bude dalo...
Danas sam tri sata pisala Dantea... Dosta mi je Pakla za cijeli život... Ha ha... nut Sutra moram malo geo ponovit... I tako... Niš posebno nije u školi... Od utorka mi počinje klavir... Trebao je počet prošli tjedan, al smo Martina i ja zaboravile note... He he... Čuli smo se danas sa sestričnom iz Amerike i samo me podsjetila kako bi htjela sad bit tamo... cerek
Khm khm... Mislim da bi to bilo sve za danas... Važno da se Ivona niš ne javlja na msn... A meni danas neš govori da me nikad nema... ccc Evo ti sad za kaznu: Idem igrat NFS... Ha hahahaha... zubobelj
Veliki pozzzz!!!! kiss kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.