Reckless life

10.06.2007., nedjelja

Hvala...

DON´T WALK IN FRONT OF ME, I MAY NOT FOLLOW. DON´T WALK BEHIND ME, I MAY NOT LEAD. JUST WALK BESIDE ME AND BE MY FRIEND.....

U proteklih tjedan dana ispreplitali su se trenuci koji te ispune za cijeli dan i samo ti dođe da tim ljudima kažeš HVALA... yes Npr HVALA Kiki na pomoći na testu... Stvarno si srce! kiss kiss Mogla bi reć HVALA i svojima što su iz Zadra u srijedu dofurali malo štene kavkaskog ovčara ( Tamara čitaj: arapskog mališana naughty ), presladak je... cerek Sestra će ga u četvrtak donijet u školu pod marendom pa ćemo mu se svi divit smijeh ... He he... Samni umišljena... nut
Zatim HVALA mojoj Ivoni na zagrljaju u petak kad nisam bila baš naročito vesela, ali me to oraspoložilo... kiss kiss
HVALA Valentini na lijepom provodu i bježanju od redovnica... He he... wave kiss
HVALA sestri što mi nije dala da idem gledat film dok nisam naučila sve one nepravilne glagole iz talijanskog i tako bar malo poštedila Kikija... kiss wave
HVALA Renati na par naučenih riječi na francuskom ( nije baš da sam ih sve popamtila... )... smijeh smijeh mah
HVALA Sari na mnogočemu... Al najviše na onom pozzz Vedrana... He he... Šalim se... zujo kiss
HVALA Tamari na pozivima u nedjelju... yes ( sad već serem eek ... Šalim se! kiss )
Khm khm... I na kraju, HVALA Eleonori rofl što prvi put u životu nije kasnila... eek Dapače, došla je tri minute ranije... Taj povijesni dan je bio: petak, 8.6.2007., 18:57... wave mah wave mah

Budite radosni kad god vam se za to pruža mogućnost, i kad god za to nalazite snage u sebi, jer trenutci čiste radosti vrijede i znače više nego čitavi dani i meseci našeg života provrdeni u mutnoj igri naših sitnih i krupnih strasti i prohtjeva. A minut čiste radosti ostaje u nama zauvjek, kao sjaj koji ništa ne može zamračiti.

"Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje!"
kiss kiss kiss kiss kiss
"The eyes, circled by his sad and beautiful darkness,
were so sorrowful, lonely, gentle, and nobly tragic,
that they killed all other emotions except love."

"To know that even one life has breathed easier because you have lived, that is to have succeeded."

Nije sramota pasti, sramota je ne dići se.

You cannot do a kindness too soon, because you never know how soon it will be too late.

Živi tako kao da ćeš odmah sada morati da se rastaneš sa životom, kao da je vrijeme koje ti je ostavljeno neočekivani dar.

Ima istine u riječima da se ljepota nalazi u očima onoga koji gleda.

Ljubav se radja iz vjere, živi od nade a umire od milostinje.

Ljubav lišava pameti one koji je imaju,a daje je onima koji je nemaju.

Za Elficu: Knjiga je vrijednija od svih spomenika i od svih grobnica, ukrašenih oslikanim stubovima, jer ona sama gradi spomenike u srcu onoga ko je čita.

Život je komedija onima koji misle, a tragedija onima koji osjećaju.

Neko sa svojim bolom ide ko s otkritom ranom: svi neka vide.
Drugi ga čvrsto u sebi zgnječi i ne da mu preći u suze i riječi. (Dobriša Cesarić)

Bol za izgubljenom stvari mnogo je veći nego što je ona sama vrijedila.

Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći izvanredno zabavlja svojim mislima. ( istina... )

Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga što su dosadni sebi samima.

Ako budete imali previše povjerenja možda će vas i prevariti, ali ako ne budete imali povjerenja živjećete u mukama.

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Ako me jednom prevariš, ti si kriv. Ako me drugi put prevariš, kriv sam sam.

Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoće li vam zagrijati srce ili zapaliti kuću.

Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira.

JUČER- to je ček bez pokrića, SUTRA- to je obveznica, DANAS- to je jedina gotovina koju imate, stoga je koristite mudro.

Čovjekov život može se podijeliti u tri razdoblja: 1) ˝Moj tata je jači od tvog tate...˝ 2) ˝Ali tata, ne shvaćaš ti to...˝ i 3) ˝Moj tata je uvijek govorio...˝

Okovi su krila da se brže leti.

Prijateljstvo je cvijet jednog trenutka i plod vremena.

Prijateljstvo je tanka žica, prekinut se može lako; sastavit se opet daje, ali čvor ostaje.

Ciljaj na Mjesec. Ako i promašiš- završit ćeš među zvijezdama.

Ideali su poput zvijezda. Ne možemo ih dohvatiti, ali se po njima možemo ravnati.

Ništa ne pomaže što trčimo. Treba krenuti na vrijeme.

Tko vjeruje u svoje snove, prespava cijeli život. Najbolji način da ostvariš snove jest da se probudiš.

Meni najdraže: ˝Labud ostaje labud makar se i s guskama družio!˝
˝Psovke su argumenti onoga ko nije u pravu!˝
˝Moli se Bogu, ali veslaj ka obali.˝

COGITO ERGO SUM. Mislim, dakle postojim.

To bi bilo sve od mene za sad...
Veliki pozdrav svim mojim prijateljima... kiss kiss kiss kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.