Magic blue eyes

10.06.2007., nedjelja

A to je bilo prije puno godina...

Velika dvorana je kao i uvijek bila prakrasna (ovo opisivanje ne liči na mene). Meni nije bila prekrasna. Nije mi bila prekrasna ni prvog dana kada sam ušla u ovaj dvorac, neće mi nikada ni bit prekrasna. A zašto bi mi bila? Samo neke zvjezdice, svijeće, mjesec i sve ostale gluposti lebde iznad nas. Osjećam se kao da će sve to jednom past na mene. Nakon toliko godina sam se prestala obazirat na strop. Pažnju mi uvijek privuku mokri prvašići, hehe. Nakon malo maltretiranja prvašića nismo otišle u Veliku dvoranu, iako sam tako napisala. Otišle smo do Napadačke vrbe, u svoje sklonište , ispod nje. Tamo smo mogle raditi što god smo htijele. Sada smo ga na brzinu očistile, sremište, i krenule prema dvorcu. Ispred ulaza nas je dočekao Snape.
-Školska godina nije još ni počela, a vi se već smucate. Mogle bi biti izbačene iz škole, ali ću vas ovaj put poštedit.-
Tako kaže svaki put kada nas ulovi da radimo nešto što ne bi smjele radit.
-Gospođice Rossum, idite za mnom. Ostale se vratite na večeru. Zapravo, večera je gotova. Otiđite u svoje sobe.-rekao je Melody, Gabrielli i Omen. Norah je bila otišla u Veliku dvoranu.
Sljedila sam Snapea. Vodio me u Dumbledorov ured.
-Jesam li ja u nekakvoj nevolji?-upitala sam ga.
-Ne znam. Možda da, a možda ne.-
Joj mrzim kada to radi. Ja sam ne strpljiva i on to zna i zato me uvijek drži u neizvjesnosti i moram čekat, čekat i čekat. Kada smo ušli u Dumbledorov ured progovorio je.
-Sjednite gospođice Rossum.-rekao je Dumbledore.
-Moja sestra nema ništa s tim.-rekla sam kada sam je ugledala. Sjedila je do mene.
-Mislim da ne znate o čemu se radi.-odgovorio je.
-Ne znam?-rekla sam.
-Vidite prije pet godina se dogodila mala zabuna.-
-Kakva zabuna?-upitala sam ga.
-Sjećate se kada vas je klobuk razvrstavao pa je rekao:"Ovo je nevjerojatna sličnost. Skoro su iste. Obično su blizanci razdvojenih domova, ali one neće biti."?-pitao me.
-Da.- odgovorila sam mu. Sada sam već znala o čemu se radilo.
-Gospođice Rossum, jeste li vi kojim slučajem metamorfomagus?-
-Zašto pitate?-
-Zato jer mislimo da taj dan niste obje stvile klobuk na glavu, već samo jedna. Vi.-
-Pa kako bih ja to napravila?-
-Vi dobro znate kako ste to napravile. Vi ste sjele na stolicu i stavile klobuk na glavu i klobuk je istog trena viknuo Slytherin. Nakon toga ste sjele do sestre i promjenile boju očiju. Kada vam je profesorica McGonagall rekla da morate sjest za Slytherinski stol niste Vi otišle do Slytherinskog stola, već Norah. nitko to nije primjetio jer je Norah tada imala plave oči.-
-Da, dobro napravila sam to. I pa šta sad? Imale smo jedanaest godina i htijele smo biti zajedno u domu i za svaki slučaj smo to napravile. A kako ste to saznali tek sad?-
-Vidite klobuk se svakih pet godina prisjeća koga je gdje smjestio i gleda kako se sad ponaša. Primjetio je da ponašanje gospođice Norah nije za Slytherine, ali vaše je i previše za Slytherine.-odgovorio mi je.
-I šta će sada biti?- pitala sam ga.
-Ponovo ćemo razvrstat gospođicu Norah.-odgovorio mi je.
-A šta ti Norah samo šutiš ko zalivena?!-pitala sam ju.
-Zato jer bih htjela u neki drugi dom.-
-Molim?-
-Da. Nije mi dobro u Slytherinu. Htjela bih u neki mirniji dom.-
-Ok. Nek ti bude. Mogla si mi to prije reć! Šta sve držiš u sebi?!-
-Eto vidiš zašto ja nisam Slytherin, ja ne pošizim zbog svake sitnice kao ti.-
kada je to rekla samo sam izjurila iz ureda i potrčala u svoju sobu gdje su me već čekale Melody, Omen i Gabriella.
-Nemoraš nam ništa govoriti, sve znamo.-rekla je Omen.
-Produžne uši?-pitala sam ih.
-Da. Mislile smo da je zid nekako zaštičen ali nije.-rekla je Melody.
-Jel znate u koji je dom premještena?-
-U Ravenclaw.-
-Auč! Netko meni u rodu je u Ravenclawu.-rekla sam.
-A nisu ti oni baš tako loši.-rekla je Melody.
-Bar su bolji od Griffindora.-nastavila je Omen.
-Da.-
-Sad će nam doć nova cimerica.-rekla je Gabriella.
-Nova cimerica? Nemoj me zezat. Tko će sad doć?-pitala sam ih.
-Thalia Brooke Sawyer.-odgovorila mi je Omen.
-Nemoj me za*ebavat. Ta šminkerica? Nema teoretske da se ja sprijateljim s njom.-
U tom trenutku je ušla ona, Thalia Brooke Sawyer. Najveća šminkerica koju sam ikada upoznala.
-Hej curke. Koji je moj krevet?-
-Onaj ispod mene.-rekla sam joj bezdušno.
-Hoćeš se mjenjat? ja bih bila gore.-rekla je.
-Ja sam već pet godina na tom gornjem krevetu i ne mislim se s nikim mjenjat.-
-Ok. Onda će i ovak bit ok.-

Sada ću pisat kao Norah, znači sada sam ja Norah.


Ušla sam u Raveclawsku društvenu. Nije baš neš. Slytherinska je bolja, ali i ova je ok.
-Bok! Jesi ti ona iz Slytherina? Norah?-upitala me cura kovrčave, plave kose.
-Da. A ti si?-
-Elisabeth Catherine Wayans. Samnom si u sobi i s još nekoliko cura.-
-Ok.-
-Zašto su te prebacili u Ravenclaw?-
-Duga priča. Ispričat ću ti je jednom.-rekla sam veselo jer sam upravo upoznala neku normalnu curu.
"Nemoj ništa govoriti o Slytherinskom domu." čula sam glas u sebi.
"Nicole? Jesi li to ti?"
"Da, ja sam."
"I pliz nemoj ništa govoriti."
"ok, al gdje si ti?"
"Pa u Slytherinskoj društvenoj."
"A koko onda možemo razovarat?"
"Telepatijom, Norah."
"A kada si saznala da to možemo?"
"Ma sad mi je Thalia pričala o tome kako neki blizanci mogu razgovarat telepatijom pa sam probala."
"A tko je Thalia?"
"Naša nova cimerica."
"Aha."
"Ajd moram ić. Ekipa te pozdravlja."
"Pozdravi i ti njih."
-Norah! Norah! Jesi dobro??-
-Da, zašto?-
-Pa nisi mi odgovarala na pitanja i imala si zatvorene oči. Kao da spavaš.-
-Uh, sorry.-

Sada sam opet Nicole.


-Čuj, Thalia mi idemo van i ako te netko pita gdje smo reci da...ne znam. Izmisli nešto.-rekla je Thalii Gabriella.
-Molim? Pa da ostanem sama u sobu u gluho doba noći?-
-Da.- rekla sam joj.
-Neću. Ja idem s vama.-
-Ok.-rekla je Melody.
-Melody?- upitno sam ju pogledala.
-Pa pust ju. Bar ćemo vidjet jeli prava Slytherinka ili ne.-odgovorila mi je.
-Ok, ali si ti odgovorna za nju. I znaš što to znači.-
-Pa nisam mala beba. Mogu i sama biti odgovorna za sebe.- rekla je Thalia.
-Ne znaš o čemu pričamo. Bolje šuti i orati nas.-rekla joj je Omen.
Izašle smo iz društvene, pokrile smo se plaštem nevidljivosti, svaka svojim. Samo je Thalia ostala vidljiva te je otišlja sa Melody pod plašt. Kada smo izšle van ja sam se pretvorila u mačku, Melody u crnu panteru, Gabriella u orla, a Omen je ostlaa pod plaštem jer nije animagus. Thalia nas je samo sljedila pod plaštem. Taman kada smo htijele uči u naše skrovište, ispod Napadačke vrbe, par dečki je povikalo: -Eno je tamo, pod plaštem. Viri joj noga!-
-Thalia, sad ti ovo sredi. Ostani ovdje i stjeraj ih, a mi ćemo se vratiti u sobu.-rekla sam joj.
-Melody, rekla sam ti da ju nisi trebala pustit da ide s nama. Ovo je prva godina da nismo dovršile tradiciju.-rekla sam joj ljutito.
-A možda bi mogle promjeniti tradiciju.-odgovorila mi je.
-Ti si se zaklela svojom krvlju, ako se sjećaš, još prvi dan da će nam to biti tradicija. Tako da si si sama kriva. Ne možeš to mjenjat.-
-Da, nicole ima pravo. Gadno bi završila ako ju ne bi htjela dovršit, tradiciju mislim.-rekla je Omen.
-A što je sa Norah? Ni ona nije završila tradiciju.-rekla je Melody.
-Ona se nije zaklela.-rekla je Gabriella.
Tada je ušla Thalia.
-I što su htijeli?-pitala ju je Omen.
-Pa...mene.-rekla je onak, malčice tužno.
-i kako bi ti htijela onda s nama sve to radit?-pitala ju je Gabriella.
-Koje to?-pitala je Thalia.
-Nije važno.-rekla sam prije nego što su joj rekle što smjeramo.-Ako nam se želiš priključit, ima mjesta, ali moraš sutra u 00.00 sati biti u društvenoj. I ako će te dečki slučajno slijediti gadno ćeš završiti, jer su sada mpžda otkrili da smo animagusi.-
-Ok. A vi ste neregistrirani animagusi?-
-Ne bi bilo fora da smo registrirani. Onda bi svi znali za nas.-rekla je Melody.
Nakon malog razgovora, svaka je otišla u svoj krevet i sve smo zaspale istog trena.

P.S. Melody smijem li te zvat Mel?
P.P.S. sorryte na predugačkom postu, ali sam imala inspiracije.

- 22:33 - There's Nothing Left To Say?(25) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

What do i read??

***Me and my friends...***

***ČAROLIJE***