ponedjeljak, 20.06.2005.

Svasta

Sedi jedan zec,seta se po MC, slusa Enyu, prica sa Zo i pise svoj blog... nije mi lose vise stvari odjednom a uz to sve uspesno obavljam.
Al poso nije ni upola obavljen, sada cete me svi iskritikovati sto se nisam javljao na blogu i sto sam cutao ko neki mutavac.
Jedan dan sam resio (po najvecoj vrucini jer su mi javili oko pola sata pred zatvaranje da treba neke pare da pokupim) i tako sam baku ostavio kod komsinice "na pola sata" i otiso ja do grada pokupio sta je trebalo... ajd malo se promuvam da vidim sta ima.
Zakljucak prodavci nisu normalni, za jebene sandala traze 4000 dinara iste mogu naci na pijaci za 500 din. Pa jesu oni normalni? Za jebene sandale da dam 4000 kinti... a patike su oko 6000 kinti, gde je tu logika?
Cak sam izdrzao da ne kupim WoW (ko zna, zna sta je) koji je bio isto 4000 din, umesto toga sam uzo farke... :) za hiljadu din.
Dodjem ja kuci sav smoren ("iso po najlepsem" vremenu izmedju 12 i 15-16h) a sunce je sijaloooo...
I lepo legnem sa blagom glavoboljom i ustanem sa jos vecom... sve vidim duplo vrti mi se jedva se krecem... jednim recima kolaps sistema. Nisam mogao da se micem ni nista jedva sam nekako pozvo komsiju-druga i on mi je nekako pomogao da "prezivim" dan bila cak i hitna pomoc ali se vise interesovali za moj tattoo nego moje stanje.
Tako sam bio i nepokretan par dana i izvinjavam se sto sam malo prekrsio jedno obecanje...
Image Hosted by ImageShack.us
Toliko za sada Mad Zec cujemo se uskoro u to budite sigurni :D
Pozdrav Kaci,Oliveri,Jeji,Zo i svima vama koji dolazite vamo :)

<< Arhiva >>