utorak, 17.05.2005.

Stres

Covece.... nekada ume da sasece i to bas kasnije...
pre par dana mi je dedi pozlilo i zvali smo hitnu i sve, sve su ljudi odradili ok nemam zamerki na njih ali kada sam video im urgentne uniforme sam se presekao. Samo se smirio zbog dede i babe, sve dok nisu otisli...a posle... jesus sav sam se tresao od nervoze poludeo bih ili bih me napad strefio da mi nije bilo prijatelja online... da li ste nekada kucali po tastaturi a tresli se iznutra, bojali se da se pomerite iz sobe, da pogledate preko ramena da postanete svesni sveta gde zivite...
Cim sam video hitnu bio sam se odsekao ali sam se drzao zbog dede i babe, psihicki sam bio se vratio unazad 4 godine kada je mami bilo pozlilo i kada sam isao u bolnicu sa njom i nisam znao sta raditi sem zvati njene kolege upomoc...
Kao vremenski da sam se vratio tada, na vratima od sobe sam sada stajao, sprecavao baku da udje ali u umu uopste nisam bio tu... lekarima mora da sam delovao ko neki narkoman ili huligan il ko zna sta... video sam im to u pogledima, istim onim pogledima koje sam ja pravio dok sam bio u policiji i gledao dosijee raznih prestupnika a nekada bih video i njih (nisam bio pandur nego dispecer znaci civil).
Jednostavno sam osetio prezir ka meni, kao da sam ja kriv zbog dede i zbog njegovog stanja.
Mrzim te stresove da prezivljavam ponovo... Deda jeste 1916 godiste i super se drzi za nekoga svojih godina ali svaki put kada ga vidim da drema ili da sedi cutke kroz celu kicmu mi prodju zmarci...
Onda kada je otisla hitna sam se tresao dugo... i samo se moleo da me ne strefi moje jer bi time napravio jos vece sranje.
Znam da nista ne mogu uraditi... Ali sam poceo da se bojim da izadjem iz rodjene sobe jer se jednostavno bojim sta bi se ovima moglo desiti, bojim se jebene istine a izgleda da ispadam i kukavica jer im se bojim pomoci... ok pocinjem lupati gluposti sada... verovatno ne bih ni pisao ovaj blog sada nego sam se zezno i nisam se diskonektovao tako da je komp bio konektovan oko 5 sati za dzabe jer sam igrao igru, i sasvim slucajno klikno na multiplayer kad ono oce... bice veseo racun...
Ok sada pocinjem vec nebuloze da pisem

Image Hosted by ImageShack.us

Definitivno nisam ovaj andjeo sa slike ali se identifikujem sa njom (samom slikom).... Slika se zove "Redemption" iliti "Iskupljenje" ne znam zasto se non stop vidim u njoj...

P&P svima
P&P = Pozdrav & Postovanje

<< Arhiva >>