23

subota

veljača

2019

Oprosti mi mama što sam bila lijena gnjavatorica i samo primala svu tvoju ljubav bez da je osjetim. Oprosti što nisam cijenila kad si ujutro prije posla napravila vatru da kad se dignem budem u toplom. A još sam se i durila ako je za doručak bio stari kruh. Oprosti mama što sam odjeću bacala iz ormara jer sam bila u svojem filmu i mislila kako nemam ništa lijepo za odjenuti. Oprosti mama što sam stalno bila nabrušena i non stop svadljiva prema tebi. Oprosti mama jer sad mi suze krenu kad se sjetim kako sam ti stalno prigovarala kako izgledaš. Oprosti mi sve moje uvrede, znam da te to povrijedilo a nikad nisi rekla.
Sad si stara, tijelo te ne sluša pa te štap drži. Oprosti mama, pusti me da ti pomognem i nemojmo pričati o prošlosti.

Oznake: mama

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.