15

petak

veljača

2019

Pa ti pjevaj

On...
Cili dan san mriže krpa
I malo san tija imat mira
Popit kvarat vina,
S kunpanijom
U konobi "Kod Nina"
I pisma je pala
I do jutra nas zatekla
I kad san krenija doma
Zaustavi me gazdarica:
Di ćeš tako narihtan ti vozit
Uzela mi ključ i rekla mi...
Kuco... Cito... Malo odmori... Pa ćeš poći...
I gurnula me na posteju svoju,
Mila moja znaš da joj sve nisu na broju
Nisam se stiga branit, nisan se snaša
ona je već na meni bila
Natakla se jako i cvilila od gušta
stisnula ga je da se maknut nisam moga
Vrtila se, znojila, bludila
Sad sam tu pred tobom moja vilo bila
Pošteno ti priznajem moju slabost
I oprost molim jer ja te volim..
A ona ga gleda ravno u oči
a tlak joj naglo skoči...
I kaže:
Ti si stoka, ti si govno i od tebe mi je muka
Ak te sad puknem u jaja znat ćeš šta je bol
Samo da ti kažem da smrdiš ko kuga,
Odi se oprat, sredi dicu i u vrtić povedi,
Imaš zabranu izlazit tjedan dana....
Nigdi osim dućana...

Oznake: pjevanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.