< | travanj, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Mnogi glazbeni kritičari i internetski portali su se okomili na Madonnu zbog "nezasluženog" broj jedan albuma prema analizi prodaje. Forbes je objavio članak u kojem tvrdi da bi se Madonnin tim trebao ispričati Lionelu Richieu zbog spriječavanja pravednog dolaska na prvo mjesto Billboardove ljestvice albuma. Forbes naglašava da je od ukupnih 359,000 primjeraka čak 185,000 besplatnih dolazi od naručivanja ulaznica za Madonnine koncerte. Pravo razočarenje u ovakav ugledni portal. Međutim, Billboard je ovog puta bio na Madonninoj strani i objasnio cijelu situaciju...
Madonna je u cijelom prvom tjednu ukupno prodala 364,000 primjeraka "MDNA" prema SoundScan-u. Prema Forbesu ta brojka uključuje 185,000 besplatnih primjeraka koje je došlo uz naručivanje ulaznice za Madonnine koncerte u SAD-u, a samo 179,000 je kupljeno odvojeno. Od ukupnih 359,000 i bez 185,000 od promotivne kampanje, "MDNA" bi imao prodaju od 179,000 primjeraka, što bi je dovelo na 2. mjesto, s tim da bi Lionel Richie bio prvi s većom prodajom od 199,000.
Billboard objašnjava da kupci Madonninih ulaznica nisu dobili besplatno album "MDNA", već da je cijena albuma dodana u cijenu ulaznice. Ticketmaster je čak zabunom u ožujku napisao da kupovim ulaznica fanovi dobivaju besplatan album. To je možda razlog ove pobune.
Svih 185,000 primjeraka albuma dolaze od Madonninih najvećih fanova koji prvi žele kupiti najbolje kategorije ulaznica. Svaki od njih je voljan dati od 50 do 350 $ za ulaznicu. Čak i da ova kampanja sa ulaznicom/albumom nije postojala, ovaj broj fanova bi ionako kupio album.
Madonnina glasnogovornica Liz Rosenberg se oglasila i komentirala vijest o najvećem padu prodaje albuma u drugom tjednu. "Ne mogu poreći da se nije dogodio najveći pad prodaje, ali ne bih rekla da je album propao. MDNA još uvijek drži rekord za najveći broj prodanih albuma u prvom tjednu u 2012. godini i postigao je broj jedan u mnogim zemljama. Igra još nije gotova."
Madonnin menadžer uporno odgovara fanovima na twitteru da pričekaju godinu dana pa će tek onda vidjeti pravu promociju. Tko zna što je mislio s tim, možda na Grammy nastup? Vrijeme će pokazati...