Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

"Igra još nije gotova!"

Mnogi glazbeni kritičari i internetski portali su se okomili na Madonnu zbog "nezasluženog" broj jedan albuma prema analizi prodaje. Forbes je objavio članak u kojem tvrdi da bi se Madonnin tim trebao ispričati Lionelu Richieu zbog spriječavanja pravednog dolaska na prvo mjesto Billboardove ljestvice albuma. Forbes naglašava da je od ukupnih 359,000 primjeraka čak 185,000 besplatnih dolazi od naručivanja ulaznica za Madonnine koncerte. Pravo razočarenje u ovakav ugledni portal. Međutim, Billboard je ovog puta bio na Madonninoj strani i objasnio cijelu situaciju...

Madonna je u cijelom prvom tjednu ukupno prodala 364,000 primjeraka "MDNA" prema SoundScan-u. Prema Forbesu ta brojka uključuje 185,000 besplatnih primjeraka koje je došlo uz naručivanje ulaznice za Madonnine koncerte u SAD-u, a samo 179,000 je kupljeno odvojeno. Od ukupnih 359,000 i bez 185,000 od promotivne kampanje, "MDNA" bi imao prodaju od 179,000 primjeraka, što bi je dovelo na 2. mjesto, s tim da bi Lionel Richie bio prvi s većom prodajom od 199,000.

Billboard objašnjava da kupci Madonninih ulaznica nisu dobili besplatno album "MDNA", već da je cijena albuma dodana u cijenu ulaznice. Ticketmaster je čak zabunom u ožujku napisao da kupovim ulaznica fanovi dobivaju besplatan album. To je možda razlog ove pobune.

Svih 185,000 primjeraka albuma dolaze od Madonninih najvećih fanova koji prvi žele kupiti najbolje kategorije ulaznica. Svaki od njih je voljan dati od 50 do 350 $ za ulaznicu. Čak i da ova kampanja sa ulaznicom/albumom nije postojala, ovaj broj fanova bi ionako kupio album.

Madonnina glasnogovornica Liz Rosenberg se oglasila i komentirala vijest o najvećem padu prodaje albuma u drugom tjednu. "Ne mogu poreći da se nije dogodio najveći pad prodaje, ali ne bih rekla da je album propao. MDNA još uvijek drži rekord za najveći broj prodanih albuma u prvom tjednu u 2012. godini i postigao je broj jedan u mnogim zemljama. Igra još nije gotova."

Madonnin menadžer uporno odgovara fanovima na twitteru da pričekaju godinu dana pa će tek onda vidjeti pravu promociju. Tko zna što je mislio s tim, možda na Grammy nastup? Vrijeme će pokazati...


Post je objavljen 12.04.2012. u 17:44 sati.