Madonna o kolekciji i Lolinom odjevanju

Objavljeno je službeno priopćenje za kampanju 'Material Girl' kao i prve promotivne slike Madonne. 'Material Girl' će biti ekskluzivno lansirana 3. kolovoza u 200 Macy's trgovina i putem online naručivanja na www.macys.com. Kolekciju su dizajnirale Madonna, Lourdes i kreatori iz modnog odijela Iconix Brand Group.

Madonna u promotivnom videu za Macy's je komentirala cjelokupnu kolekciju, te odjevanje njene kćerke Lourdes. "Uvijek različito reagiram na Lolin outfit prilikom izlaska iz moje sobe, jedna od reakcija je - o bože, izgleda super, zadivljujući stil, a druga je - odjevena je potpuno neprimjereno za školu! Stoga moram misliti s dva mozga, jer ima prigodnu školsku odjeću i zbog tih ograničenja postaje sve više kreativnija. Sve to zajedno uz mnoge druge utjecaje, gledanje filmova, glazbenih spotova - prati što se dešava na ulici i što ljudi nose, trenutno je više uključena u modu nego ja!"

Priznala je da često ulazi u rasprave s Lourdes o odjeći koje završavaju svađom. "Često joj govorim da ne nosi platforme od 7 ili 15 cm, samo malo spusti suknju, skini višak šminke. Ona ima izvanredan stil, ali ja sam tipična majka koja ne dozvoljava kćerki da se tako oblači za školu. Mislim da je ovo odličan način da može prikazati svoju kreativnu stranu i izraziti sebe kroz modu, u onome što ide svakog dana u školu, tako izbjegavamo naše svađe oko odjeće u 9 h ujutro. Svu tu energiju je unijela u dizajniranju odjeće. Obično se slažemo, često se objema ne sviđaju neke stvari, ali kada joj se nešto jako dopadne, a ja to ne odabravam, ona će to odjenuti na pravi način i nagovoriti me. Teško je Loli reći ne."

Modna linija uključuje odjeću, obuću, torbe i nakit, po pristupačnim cijenama od 12 do 40 dolara, kombinirani s teškim i nježnim elementima, poput preširoke dječačke majice uz mini suknju s cvjetnim uzorcima. Krpice iz ove kolekcije će biti dostupne isključivo u Macy's-u. "Macy's je svima dostupan, svi tamo dolaze, njihovi dućani su širom države... Macy's i Material Girl', super zvuče zajedno. Učesnici parade robne kuće Macy's su doslovno ulazili na moj prozor na Dan zahvalnosti, zapravo, nadam se da će iduće godine parada biti u stilu 'Material Girl'."

"Kao prvo, Material Girl, svi taj naziv povezuju sa mnom zbog pjesme koju sam snimila prije 300 godina. Ali to toga ne mogu pobjeći, tu sam pjesmu snimila na ironičan način, jer sebe ne smatram materijalističkom osobom, ali volim odjeću, modu, lijepe stvari. Kako su godine prolazile, prolaznici su mi na ulici govorili - hej eno Material Girl i to mi je smetalo. Shvatila sam da se to moram prihvatiti kao šalu", komentirala je starija material girl.

Kliknite na sliku za veći prikaz (click on a picture to enlarge) [2000+ x 2000+]




Na ovom linku možete pogledati sve promotivne slike, videa u visokoj kvaliteti - magicbulletmedia.com/MNR/MaterialGirlCollection

http://www.materialgirlcollection.com/

http://blog.materialgirlcollection.com/

http://www.facebook.com/MaterialGirlCollection

Intervju s Madonnom: http://www.youtube.com/watch?v=xCLLpob2F8I



Download - 20 slika u visokoj kvaliteti, 3 promotivna videa i službeno priopćenje (20 HQ photos, 3 videos and the official press release)
- http://hotfile.com/dl/51629691/3c723c7/Material_Girl_Collection_-_Press_Release.rar.html
- http://www.fileserve.com/file/Xua7PuK

30.06.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #