< | lipanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonna i njena kći Lourdes će 3. kolovoza lansirati modnu liniju 'Material Girl' za modnu kuću Macy's, a kolekcija će pored odjeće uključivati i tenisice, cipele, torbe, nakit po pristupačnim cijenama.
"Nije komplicirano. Oblačiš se spontano, ne razmišljaš previše što bi mogao odjenuti. Lourdes je dolazila na sastanke skoro od samog početka. Moja uloga je bila da pripazim da idemo u pravom smjeru da obje možemo biti ponosne na rezultat i izraziti svoja mišljenja. Zaista mi se sviđa kako se Lourdes oblači i mislim da je ova kolekcija jedan nastavak njenog stila", izjavila je Madonna. "Sviđa mi se ideja što će linija biti u prodaji za Macy's, jer je Macy's u dodiru s ostalim lancima vam Amerike."
Cijela kampanja je snimljena prošlog mjeseca u studiju i na ulicama Williamsburga, u Brooklynu.
Macy's u zadnje vrijeme sa celebritima pokušava privući mlade kupce u njihove trgovine. Na pitanje kako 51-godišnja Madonna može uspjeti u tome, izvršni šef Jeff Gennette je odgovorio: "Madonna ima modni kredibilitet koji nevjerojatno odgovara svakome."
"Material Girl pokazuje da je to ono što je nedostajalao u Macys'-u. Malo podsjeća na 'Desperately Seeking Susan' kao i na ostale stvari koje je Madonna nosila", rekla je Laine List, izvršni zamjenski direktor za Iconix Brand Group, koji su osnovali zajedničku tvrtku sa Macy's. Laine List i Jeff Gennette govore kako u zadnjoj sekundi mogu uraditi izmjene u 'Material Girl'. "Mnogo toga možemo promijeniti, dodati nove stvari. Ako nešto ne bude odgovaralo, brzo ćemo zamijeniti za nešto drugo."
Odjeća iz kolekcije ima pristupačne cijene. Cijena farmerica s patentnim zatvaračem na završecima iznosi 36 američkih dolara. Vlatovita suknjica u punk stilu sa pink ružama košta 22 dolara, a predivan prsluk 58 dolara. Za crnu kratku haljinu djevojke će izdvojiti 24 dolara.
Najava: http://www.youtube.com/watch?v=__QEi86goSw