O Madonni

Robyn o iskustvu na turneji Sticky & Sweet

Švedska pjevačica Robyn Carlsson je za The Guardian govorila o svom iskustvu na Madonninoj turneji 'Sticky & Sweet' prije dvije godine kada je nastupala kao predgrupa.

"Bila sam izvan sebe jer sam njen fan otkad sam bila dijete, ali i zbog ogromne mašine koja je okružuje. Bilo je na nivou koji je nestvaran za mene. Bilo je zanimljivo i naučila sam mnogo." Na pitanje što je naučila od tog iskustva, odgovorila je: "Samo ono što moraš uraditi da bi održao nivo", te je dodala kako joj to neodgovara.

Nedavno je dala intervju za švedski web portal Aftonbladet u kojem je postavljeno pitanje o Madonni.

- U tvojoj novoj pjesmi 'Fembot' možemo vidjeti tvoju feminističku stranu, da li je Madonna utjecala u nekom periodu tvog života?
Robyn: Mislim da je moja majka utjecala na mene više nego bilo tko da budem feministkinja, ali kada je Madonna snimila pjesmu poput 'Express Yourself' postale smo mnogo važnije nego što je ona dobila zasluga za to.



Madonnini bliži protiv Gaginog 'Alejandra'

Madonnin mlađahni dečko Jesus Luz je komentirao na Twitteru jedan youtube video koji pokazuje sličnosti između Madonne i Lady Gage. Napisao je: "Slučajnost, inspiracija ili kopiranje?"

Madonnina dugogodišnja prijateljica Ingrid Casares se također oglasila i napisala što Madonna misli o tom videu, iako baš ne priliči Madonninoj izjavi. "Upravo sam vidjela video Lady Gage za 'Alejandro'... kopiranje nije odavanje poštovanja nekome. Kao što je moja prijateljica Madonna rekla: "Je li to video u kojem ona misli da je ona ja?" Čudno!"

Riječ je o ovom videu: http://www.youtube.com/watch?v=Lo2RcQr42BY


18.06.2010. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #