O Madonni...

Stuart Price o Madonni

U intervjuu za The Sunday Times je objavljen citat britanskog producenta Stuart Pricea koji je usporedio suradnje s Madonnom i Kylie Minogue. "Madonna ima više agresivniji i direktiniji pristup. Kylie je više instinktivna."

Prisjetimo se davne izjave Kylie Minogue o Madonni: "Madonna je kraljica popa, ja sam princeza. Odgovara mi tako. Nisam bila imuna na trendove koje je postavljala zbog njenog velikog utjecaja na svijet, pop glazbu i modu. Ali na početku, otežala je posao pjevačicama poput mene, jer je ona uradila sve što se uraditi moglo."






Taio Cruz voli Madonnin pop

Mladi britanski pjevač Taio Cruz je za Telegraph izjavio kako su za njega Madonna i Michael Jackson istinske pop ikone.

"Mislim da je pop glazba uprljana. Neću navesti koji su pjevači doveli do toga, ali neki su potpuno izvukli dušu iz popa. Madonna, Michael Jackson - to je pop glazba, imala je dušu, pravi glazbeni smisao. Kad sam bio dijete za mene su bili idoli većinom američke zvijezde, bio to Michael Jackson ili Madonna."


Jason Derulo izbjegava govoriti o navodnoj suradnji

Nedavno je procurila vijest kako su Jason Derulo i Madonna snimili duet. Ubrzo je Jason Derulo opovrgnuo taj trač, ali nedavno u emisji The View je bio jako tajanstven u vezi toga. Možda je mladi Amerikanac željan da se povezuje s velikim imenima poput Madonne.

Na pitanje postoji li pjesma koju je navodno snimio s Madonnom, Jason je odbio odgovoriti. A nakon ponovljenog pitanja je rekao: "Madonna...da...znate...nadam se."

14.06.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #