O Madonni...

David Foster: Madonna me je zavodila!

Veliki glazbeni producent David Foster, koji je surađivao s Madonnom za album 'Something To Remember' je otkrio na promociji svoje knjige kako je upoznao kraljicu popa. Prije ste mogli pročitati samo dio njegove izjave o Madonni.

"Ne poznajem je dobro. Snimio sam s njom samo par pjesama. Kada sam upoznao Madonnu da odlučim hoćemo li zajedno raditi, htjela je da odemo na večeru u New Yorku. Nikada prije je nisam upoznao, ali sam znao njene pjesme. Sjeo sam za stol. Zanese se pravo u tebe. Moram vam reći da je Madonna bila jako zavodljiva te večeri, ali joj to nije bila namjera. Nisam je zanimao, samo je takva, to jednostavno izvire iz nje. Bilo mi je teško koncentrirati se. Postoje mnogo ljepše žene u svijetu, ali ona je jako sexy. Snimili smo par pjesama i postigli dobar zajednički uspjeh."


Donna o početku suradnje s Madonnom

Madonnina dugogodišnja prateća vokalistica Donna De Lory je u razgovoru sa Stuff Magazine dotakla teme o Madonni.

- Stuff Magazine: Da li te učenje istočnjačke filozofije održalo pri zemlji kada si putovala s Madonnom. Mogu samo zamisliti, biti tako mlada u uzbudljivom i glamuroznom životu...
Donna De Lory: "Uvijek, još više i više dok sam se prilagođavala i rasla u tom iskustvu. Išla sam na turneju s najvećom zvijezdom kada sam imala 21 godinu! Potpuno sam bila izgubljena. Htjela sam biti kao Madonna. Uvijek sam se uspoređivala s Madonnom, kako ne bi mogla? Ona je bila moja velika, poznata sestra. Pokušavala sam biti lijepa kao ona, glamurozna poput nje, imati istu odjeću. I ovdje sam, nikada ne mogu imati svu tu odjeću: Dolce & Gabbana ujutro i navečer. Možda nekog dana, ali sada ne! Konstantno sam pokušavala uspoređivati se. Ali sam naučila. Postoji dovoljno vremena između rada s njom i vremena gdje mogu izaći, raditi svoje stvari i razvijati se. Svaki put kada se vratim na veliku turneju, dođe mi odraz onoga gdje sam bila. Prilično uskoro se osjećam kao posljednjeg puta kada smo nastupile na tom mjestu, osjetim toliku nevjerojatnu ljubav publike, to jedinstvo. Nisam se osjećala da sam na pozornici. Shvatila sam da je o tome riječ, da je to ono što želim da bude. Nije me zanimalo biti na pozornici i obožavati samu sebe, radeći to kao karakternu ulogu je jedna stvar. Ali tijekom izlaska na pozornicu, moja svijest se mnogo promjenila."

- Stuff Magazine: Nisi bila na njenoj posljednjoj turneji, je li to promjena u svijesti 'zašto'?
Donna De Lory: "Znala sam u sebi da će biti turneja, ali sam tada bila trudna. Sjećam se kada sam rekla "mislim da neću ići". Sjećam se u tom trenutku, već sam propustila turneju: "Neću biti dio nove Madonnine turneje!" Ali ona je osoba koja nastavlja dalje. Popuni prostor i ide dalje. Ima mnogo ljudi koji rade za nju i to je dio prirodnog iskustva. Mogu izostati i raditi svoju stvar. Otvorena sam za suradnju: kada radite s nekim tako dugo otvorena je mogućnost za ponovnu suradnju. Možda ne u istom prostoru, ali voljela bih raditi s njom humanitarne i velike događaje i podržati je na taj način."

Na ovom linku možete pročitati moj intervju s Donnom De Lory: http://madonna.blog.hr/ekskluzivni-intervju-s-donnomdelory

30.05.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #