Lady Gaga: Ne smatram sebe novom Madonnom!

Američka pjevačica Lady Gaga je nedavno dala intervju za francuski magazin Les Inrocks, a jedna od tema je bila i Madonna.

- Zašto si posvetila svoj album umjetnicima kao što su Prince, Madonna, David Bowie i Andy Warhol?
Lady Gaga: "Slušam jako mnogo Princea i Madonnu. David Bowie i Andy Warhol su me inspirirali. Oni su za mene najveći glazbenici jer vizualni aspekt njihove glazbe je jako snažan. Kada kod kuće upalim radio, a puštaju pjesme od Madonne, Bowiea ili Princa, u tom trenutku vidim nešto, što nije slučaj kod mnogih drugih pjevača."

- Da li si jednom rekla da si nova Madonna?
Lady Gaga: "Nikada! Jako se razljutim kada pročitam taj namješteni citat! Od početka moje karijere ljudi su govorili da sam nova Madonna. Stoga zapišite ovo - Ne mislim da sam nova Madonna!"

- Plavuša si i Talijanka iz New Yorka, da li misliš da postoji prostora za uspoređivanje?
Lady Gaga: "Imam najveće poštovanje prema njoj. Na neki način je nedolično upitati izvođača poput mene koji je prisutan pet minuta da li sebe smatra slijedećom pop ikonom. "Što misliš tko si ti?" Moram postići više da bi me mogli nazvati pop ikonom."

22.05.2010. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #