"Osjećao sam se poput djeteta kad me Madonna angažirala"

Popularni DJ David Guetta je dao intervju za dnevni list 'Večernji List', povodom svog nastupa 22.05. u Areni, u kojem je spomenuo i suradnju s Madonnom. Iako su naveli da se radi za novi album, fanovima je poznato da je bio angažiran za remixe singlova 'Celebration' i 'Revolver'.

- Što si uspješniji, radiš sa sve više izvanrednih glazbenika, a time stvaraš i sve kvalitetniju glazbu - priča Guetta, koji ove godine nastavlja niz uspješnih suradnji, uključujući produciranje albuma Flo Ridea, a posebno se veseli radu s Madonnom koja ga je angažirala za novi album.

- Osjećao sam se poput malog djeteta kad sam nedavno išao na prvi sastanak s Madonnom. Bio sam uzbuđen kao nikad prije jer ipak je to Madonna! - sa sjajem u očima povjerio nam je slavni producent. S nestrpljenjem iščekuje i ponovni susret s hrvatskom publikom koju naziva entuzijastičnom i toplom, a jedva čeka da ponovno kuša i hrvatske specijalitete.

Ostatak intervjua: Vecernji.hr

10.05.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #