Snimljene pjesme za GHV3!

Madonnin menadžer se dopisivao s Madonninim fanovima u četvrtak na svom Twitter profilu. Tada je bio u studiju s Madonnom i Paul Oakenfoldom koji je producent novih pjesama za kompilaciju hitova.

Madonna: Paul Oakenfold trči nag po studiju, jer ne želim upaliti klimu...vruće je ovdje, ali je glazba još žešća!

Guy: Mi također ne odlazimo u krevet, bit ćemo budni cijelu večer...

Madonna: Zdravo Iconers, ne idite u krevet bez molitve...

Paul Oakenfold: Dođite ranije na koncert i započnimo party ranije, drago mi je da ću vas sve vidjeti, prihvat ću vaše prijedloge

Guy: Slušamo novu pjesmu! Čekao sam i čekao na konačni mix...još jedna odlična dance pjesma!

Madonna je također poslala poruke svojoj bliskoj prijateljici Demi Moore.

@mrskutcher - zdravo scorpio, kako si?
@mrskutcher - trebamo organizirati više zabava i malo začiniti stvari, jako malo ljudi pleše ovih dana

Kreirao sam svoj Twitter profil, možete me dodati - http://twitter.com/runaway_lover

25.04.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #