Madonna nakon pada: "Bolje sam!"

Madonna je jučer viđena u jako dobrom stanju na plaži Atlantic Double Dunes u Amagansettu. Šašavo obučena Madonna je upitala paparazze u šali: "Jeste li vi oni koji su uplašili mog konja?" Na njihovo pitanje kako se osjeća nakon pada na imanju Gwyneth Paltrow, odgovorila je kratko: "Bolje!"



Madonnina glasnogovornica i menadžer su okrivili paparazze za njezin pad jer su preplašili njenog konja. Paparazzo Thomas Hinton se ne slaže s njima. Izjavio je za The News kako je fotografirao Madonnu oko 15:30 h, ali je ubrzo odustao jer nije bilo pregledno za fotografiranje. Nakon 40 minuta se ponovo vratio i zaustavljen je jer je Madonna imala malu nezgodu. "Došao sam više od 10 minuta nakon što je pala, fotografirao sam je iz daljine. Ne znam o čemu njena glasnogovornica priča." Dodao je za TMZ kako je on bio jedini paparazzo koji je bio u Madonninoj blizini, te: "Da sam preplašio konja, imao bih slike Madonninog pada!"

Madonnin menadžer Guy Oseary je na internetskom profilu Twitter napisao: "Proslijedio sam Madonni vaše predivne poruke, hvala vam!"

20.04.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #