Igračka Jesus Luz pobjegla od Madonne

Jesus Luz je jučer doputovao u svoj rodni grad Rio De Janeiro, Madonna će morati naći novu igračku koja će joj grijati krevet. Brazilski model je jučer viđen na aerodromu Santos Dumont u Rio De Janieru gdje je novinarki za časopis QUEM dao kratak intervju. Iako nije htio pričati o Madonni i njenom životu, komentirao je izjave njegove bivše djevojke koja je uzdrmala medije izjavivši kako ju je ostavio zbog Madonne. "Nikada nisam promjenio broj svog mobitela, niti sam prestao biti u kontaktu sa svojom obitelji, ljudi pišu dosta sranja. Nisam čitao što je moja bivša djevojka pričala o meni, ali sada se svi žele promovirati preko mene, što sam i očekivao.

Na pitanje da li je u vezi sa fotografom Steven Kleinom, odgovorio je smijući se: "To je velika šala!". Postojale su priče da mu je suradnju s Versace sredila kraljica popa, na što je on komentirao: "Radio sam mnogo, ali nikada nisam čuo tu glasinu oko Versace, to ne postoji." Proveo je skoro mjesec dana u New Yorku, ali mu nije prvi put da posjeti SAD. "Pričam engleski, živio sam u SAD-u 2005. i tada sam naučio jezik. Nedostaje mi moja obitelj i prijatelji, prioritet mi je da budem s njima. Posjetit ću ponovo New York i bilo koji grad ako bude dobrog posla" - odgovorio je.

Photobucket

Došlo je i pitanje o kabali, jer je često viđen kako odlazi s Madonnom u kabala centar. "Oduvijek sam čitao knjige o kabali, to nije ništa novo za mene. Također me zanima i budizam, zapravo mene interesuju sve religije, iako moje ime nije odabrano zbog bilo koje religije. Moj otac je studirao filozofiju i za njega je Isus (Jesus) veliki filozof."

12.03.2009. · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #